dubbelmacka

Godmorgon!

Vilket strålande humör jag är på. Eller inte.
Eller jag är ganska glad och sådär men hur jävla trött är jag inte på en skala. Väntar på att friddelutten ska plocka upp mig.

*sola
*sill&nubbe lunch hos Ida
*handla massa käk
*hem till friddelutten och grilla och ta oss ett glas eller femtio, faktiskt inte. Ska tare jäla lugnt ikväll
*sen sova och längta till imorgon. Iiiiihhihi.
Men inte för mycket. Än.

Nåja. Jag vet inte ens vad jag packat med mig hem till Frida nu. Jag är till och med så intresserad av Midsommar att jag inte ens tänker raka benen. Ändå ingen som ska ta på mina ben idag. Möjligtvist Sandra. Och det får hon.

Snart får jag väl ett samtal av Frida och hon kommer ha sitt bästa morgonhumör och den trevligaste rösten. ;-)
JUSTE. Lovade att skicka henne ett kärleks-SMS så att hon inte skulle vara bitterkärring nummer ett.
Bäst att göra det jag lovar.

Annars så ha en jävligt underbar (överskattad) midsommar på er! :-D Glöm inte skydd mot kvällen.

xoxooxoxoxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0