LAILA.K IS IN DA HOUSE

Ja, vart ska jag börja? Det blir för mycket nu för tiden så jag glömmer faktiskt helt totalt bort vad jag ska skriva.

Igår hamnade vi i stan. Jag och Heidi mötte upp Cribbe som var och fotade på Sice(någonting) jag minns aldrig någonting. Sidekick? Hette det så? Iallafall. Han var deppig, män gör en deppig ibland. Jag vet.
Köpte honom en öl och mig själv. Även fast jag hade så sjukt ont i min mage. Nej, jag var inte bajsnödig.
Sen åkte vi och hämtade upp Kalle som var och fotade på Fick's. Love it

Till slut hamnade vi iallafall på BAD och jag gick loss på baren. Jag skulle inte ha gjort det känner jag så här i efterhand. Jag skulle låtit bli. Jag dansade sönder lokalerna där. Jag bjöd och söp ner Cribbe för att han skulle tagga till och inte vara så jävla bitter. Han blev jättefull, jag blev jättefull. Vi träffade Gustav, han var också JÄTTEJÄTTEfull.
När vi gick ut för att ta en cigg så står alla samlade runt någonting, jag ställer mig på tårna för att se då jag helt plötsligt ser en tjej med brunt hår, vit kort klänning och ett par rejält höga klackar som drar sig upp för ena stolpen och glider ner (sådär ni vet) som en strippa. Jag vet inte vad själva ordet heter när dom håller fast benen och liksom sakta glider ner.
Jag ba HALLÅ. Sen såg jag henne inne på dansgolvet också, men då skämdes jag mest över hennes sätt att dansa.
OK att strippa det kan väl vara nice. Men inte när dom försöker dansa och strippa ner dansgolvet, det blir fel. Ser fel ut. Jag skämdes som fan. Tills Cribb tog tag i saken och gick fram och battlade henne. Jag dog av skratt.

Det som var komiskt var att tidigare den kvällen så sa jag till Heidi och Kalle att mitt nästa yrke ska bli strippa. Måste få använda kroppen någongång, tänkte jag. Men jag var full, dvs jag tänkte inte klart. Ok? Jag ska inte bli strippa.

.. kanske.

Idag vaknade jag inte alls pigg, inte ett dugg. BUåBÄ.

Så, dags för en puss tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0