oj oj OJ!

Jag drömde att jag ställde till med sjukaste festen. Min storebror kom, alla hans vänner kom. Alla mina vänner kom, vänner till deras vänner kom. Det gick livat till. Helt plötsligt är vi på slussen. Och helt plötsligt ska min brorsa dra med sina vänner och mitt EX. (!!!!!!!) Han hade asfula blåa skor på sig, fyfan.

Därefter så kommer en tjej dit, hon är väl något år äldre än mig. Helt sjukt snygg. Fin kropp, långt brunt hår och grön/gråa ögon. Vi började prata, mycket. Sen helt plötsligt är slussen som en strand. Jag ligger på mage och solar och ser mig omkring och några meter ser jag N, möter blicken, sen lägger jag mig tillrätta och blundar.
Två sekunder efteråt lägger han sig över mig, pussar mig på axeln och sen går han. Hejdå?

Tjejen kommer fram igen och vill ha mitt nummer. Slår in mitt nummer på telefonen och hon går. Efter 2 min får jag ett SMS "jag vill ha dig nu". Jag hamnade hos henne, till slut. Inga kommentarer. Fick ångest och åkte sedan hem.
Eller så fick jag inte ångest. heheeee heee heee.

Sen vaknade jag iallafall. WADDAPP liksom!? jag är sinnessjukt trött just nu, time for a powernap!

(tjejen gråter) "vi har inte ens råd med en hushållerska". hahahaha, jag gillar H's flickvän. hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0