polack-Jossan

Den stoa frågan är om städning är bra förbränning? Jag menar jag svettas mer när jag städar än när jag hänger på gymmet. Någonting jag måste träna mer på är att göra klart ett rum i taget.
Jag börjar alltid med köket (hinner inte avsluta), börjar med vardagsrummet (hinner inte avsluta), börjar med mitt egna rum (hinner ALDRIG avsluta), börjar med toaletten (hinner avsluta ibland, men tvätten ligger där i femtioelva kassar).

Nu har jag iallafall satt på musik och hoppas att det ska vara lite lättare att bli klar då.
Det här med att göra flera saker samtidigt är jag väldigt duktig på. Lite väl duktig.

Så, vi får se hur det ser ut om 5h. Det lär se exakt likadant ut bara lite mindre dammråttor överallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0