trick me once, but I wont let you trick me twice

Kom som en nykläckt fågelunge till jobbet imorse och trampade ihjäl ett antal sniglar och sa "eewww.. eeww.. stackars" efter varje söndertrampad snigel. Sorry, finns det fortfarande en plats för mig i himlen?

Min rast var absolut skönast. På förskolan jag jobbar på just nu över sommaren har en massagestol som är att dö för. Helt seriöst. Den masserar på riktigt. Jag kände mig lagom knådad efteråt. Helt jävla underbart! UTRULIGT.
När det bara var en timme kvar av dagen så tänkte jag "nä, jag skickar inte ens ett sms och frågar" efter två sekunder får JAG ett sms. Jag ba ok, WOW!

Hem sprang jag en minut tidigare, in i duschen, kliver ut och ser SHIT måste ta bussen om 15 min.
Jag hade varken fönat håret, plattat håret, noppat ögonbrynen eller sminkat mig. Ja, ni förstår.
Ändå tog jag bussen till stationen för att möta upp korven.
Vi hinner knappt kliva på bussen "är vi framme snart eller!?" Sen börjas det "AGDAAAA AGDAAAAA!!" hahahaha.
Du är sjuk i huvudet. Helt underbar!

Mys för hela slanten.



-knack, knack- "här Jossan telefon.... men ÅHHHHHHHH"
.. "NEJ HON VILL INTE PRATA MED DIG!"
Förlåt lillebror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0