Zlatan

Lördagen var tråkigaste på länge. Låg i soffan helt ensam med en katt som slickade sig i röven. Hade varken dricka eller något att käka. Övervägde att beställa mat ett antal gånger. Men jag gjorde det aldrig.
Så där låg jag och bara önskade att någon skulle ringa och typ "TJAAAAAAAAAAA FOTBOLL IDAG KOM HIT DÅ"
För en gångs skull kände jag så och jag hade åkt på en gång. Nej men kul att någon gjorde det då. Tack tack!

Vet ni vad jag saknar mest av allt?
Sommar. Sommar med bra människor, spela basket och fotboll varje dag. Mot kvällstid sitter man hemma hos någon och pimplar vin eller hinkar öl och snackar massa jävla skit. Ingen krog inblandad. Skön musik i bakgrunden.
Vad hände med det? Är någon på så är jag på.



ojoj!

(bilden har ingenting med inlägget att göra, jag bara kände för det.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0