"fitta ska lukta fitta och inget annat"

Perelli vann.
Jag sa ju det!
Och jag följde inte ens melodifestivalen. Suck, ibland är det utmattande att veta allting i förväg.

Bjlrn Gustafsson charmar mig igen. Jag har ALDRIG haft en grej för blonda killar. Men han är riktigt söt ju!
och väldigt smal måste jag påstå. Haha. Hans dans får mig att vilja le som en 14 åringen som precis har fått sin första kyss eller något, det kan ju ha varit vidrigt. Vad vet jag? Jag kan inte veta ALLT. Men jag vet mycket.

Jag känner mig helt sliten just nu. Och ganska ful måste jag medge. Sliten och ful är fin kombination på en lördagskväll. Men ibland förtjänar man fan att få vara lite ful.
 
"du ser ut som en katt"   sa Carro till mig igår. Jag kom på det nu och undrar om hon menade på positivt sätt eller inte. Kände mig dock vääääldigt fin. I ansiktet alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0