G!

Oj oj OJ vad trött jag är! Sitter här med hela mjukisutstyrseln och skulle kunna somna vilken sekund som helst känns det som. Det behövs städas efter kalaset igår.
Vinglas överallt. Tomflaskor överallt. Vindruvor överallt?
Men igår var en lyckad kväll helt klart. Alla tjejerna kom hem till mig. Jag bjöd på kexisar och ostar och vindruvor. Sen blev det tårta och annat snacks! Efter 10 drog vi in mot staden.
Jag hade mina nya pumps på mig och det skulle jag absolut inte haft. En sån jävla tur att jag tog med mina låga vita sneakers look-a-like tygskor i väskan! Dom rädda mina kväll. Även fast jag efentligen hade helt fel klädsel till. Men det såg coolt ut till slut.. hoppas jag.
Sen var det bara in på G! och dansa rumpan av sig och skorna och allt annat.

Det blev drama som vanligt. Och jag lyckas alltid. Även fast det aldrig är jag startar någonting så lyckas jag alltid vara DÄR det händer. Det är inte okej. Det som hände igår är ytterligare en incident som gör att jag inte vill gå ut helgen därefter, och efter den osv. Tjejer är helt galna, seriöst. Ta det lugnt! Shisses alltså.

Vid 3 snåret var det dags för mig, Erika och Maja att dra oss hemåt. Förstå tog vi ett besök förbi på donken för att käka lite. Jag ångrar det idag. Jag ångrar alltid att jag pressar i mig burgare fast jag är så sjukt sugen just då. Men när man sitter där med den där lilla ynka biten kvar så tänker man "vafan hände nu.. det här är ju vidrigt" och så vill man nästan kräkas. Men gör det inte för då har man pommes kvar som man måste käka upp.
Iallafall några stycken. Colan är vidrig den med.. jättevidrig faktiskt.
Är jag anti eller?

Sen var det dags att traska till nattbussen iallafall. Det var ju himla kul. Jag höll på att frysa ihjäl!
Det var 1+ ute igår natt. Jag hade kjol och nylonstrumpisar på mig och skepparkavaj. Jag frös, på riktigt.
Där fick vi stå och vänta på bussen i 30 minuter.
Väl på bussen så somnar Erika direkt och jag lyssnar på musik. Sen när vi kommer fram till Märsta så går det inte ens någon jävla buss till mig. Så det var bara springa fort fort fort för att hitta en taxi.
Sen hem, käka lite tårta sen sova GOTT!

Jag vaknade av att min arm var helt bortdommad. Det är verkligen läskigt när det blir så. Man har legat på armen hela kvällen. Vaknar och ska dra undan armen men det går inte. Du drar upp armen med din andra arm och glömmer bort att ena armen är bortdommad. Du släpper den bortdommade armen så det faller ner på ditt ansikte.
Det gör ont... jag lovar.

Var det bara jag som var het på gröten igår eller vad var det frågan om?
kiss kiss, hug hug.



                                         image47


"Ja, jo det är väl klart att jag tänker på dig när vi har sex."



Jag förstår inte... när och till vem sa jag det? Hahahahahah


Kommentarer
Postat av: Viktoria

hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-03-15 @ 19:35:38
URL: http://vickanp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0