how we move from A to B

Det blev G igår. Och jag drack alkohol. Ptja, tji tjo.. ja, det gjorde jag. Och alldeles för mycket. Eller nä, helt ok.
Men för mycket för min ekonomi om man säger så. Iallafall just den här månaden.
Men det var fan kul. Det var komiskt hela kvällen. Jag och Heidi träffade en ny bögvän. Eller jag tror iallafall att han var bög. Jag minns inte hans namn dock, det var lite väl svårt. Han var rolig iallafall. Dansa gjorde jag också.
Och "Pamela" var lika kär i mig som vanligt och var lite väl mycket på min rumpa. "Oh, fin"
Pamela är en man med peruk och läderkjol... kort kort kort, kjol. Och jättelånga ögonfransar. Ja, ni förstår.
Sen så hamnade jag bredvid en kort tjej och hon visste vad jag hette. Jag blev något chockad.
Jag tänkte vara trevlig och hälsa så säger hon "Jag vet att du heter Josefine.." så jag var ju tvungen att fråga hur hon visste att jag hette Josefine. Då säger hon "jag vet det för att du ser ut som en.." Men vilket gull!
Det behövde jag höra. Kände mig som en strandad val igår med bränd rumpa.

Jag vaknade hemma hos Sophia i Årsta.. ja med Heidi ofcourse. Jag sov på en bäddsoffa med en sjuk grop i. Min kropp känns lite mörbultad idag. Sen åkte jag och Heidi och tog oss en varsin burgare på BK i väsby. Sen åkte vi och solade. Idag börjar man se lite färgframgång på mig. Me so happy.
Nu är jag iallafall hemma igen och njuter av att vara helt ensam. Jag njuter dock inte utav att jag har en känsla av att jag måste storstäda. Typ idag, eller imorgon. På fredag blir det middag kvinnor. Glöm ej!

Nu ska jag dränka mig i kolsyrat vatten och sen ta en mentholcigg på det! Hade hellre legat i sängen med grisen.
but I got what I wanted right now.

Jaha, vad händer ikväll då?


uhuu.. nu ska jag kolla mitt konto.
bajs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och Heidi hänger ju jämt på G. Varför betala 100kr för inträde om du inte ens är gay?

2008-03-11 @ 09:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0