Jag är inte elak, jag är realist.

Vår allas svar på Paris Hilton är tråkig. Jag bara väntar spänt på "one night in BlondinBella". 
Du tjänar pengar på egentligen, ingenting. Precis som Paris Hilton.
Det enda egentligen är väl att Paris skelar.

Det här handlar inte om avundsjuka.
Jag skulle också kunna tjäna pengar på någonting.. typ ingenting.
Typ knulla varje dag. Jag skulle kunna vara lyxhora och tjäna lika bra. Eller bättre.

Jag står iallafall först i kön på att få se första exemplar på sexfilmen.
Och inte på mig alltså.

Nu är inte jag den som är den. Jag känner inte den där tjejen. Hon är säkert JÄTTEgullig och snäll och omtänksam. Men please... shut up.

Kommentarer
Postat av: i.

Låt oss tillfångata den där lilla nollan och hänga henne upp och ner i en takbjälke.
Sedan..
fiser vi på henne.

Revenge!

2008-03-18 @ 22:33:54
URL: http://starlicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0