"Josefine, din mage luktar gott"

Jag förstår inte hur jag lyckas? Jag skulle börja 12 (enligt papper) kom dit 12.15 tänkte ah nice. Komma lite tidigare (då jag trodde jag började 12.30) Vad är mitt problem? Kan jag bara köpa en almernacka så jag har koll på tider och allt annat. Nog om det. Det löste sig till slut. Men här sitter jag 3h senare med huvudvärk. Jag har fått skrikit för mycket idag. Idag var andra gången på ett år jag blivit riktigt förbannad på en unge och kunnat säga till på skarpen.
Sen la jag mig ner på den lilla "tårtbiten" vi har inne i stora rummet 'allis' och så kom två andra ungar och la sig mot min mage. Så visade jag T min piercing och han började skratta och sa "plick plick.. hahahehehehhohohoho" jag förstod inte riktigt hans språk så väl. Sen kom K och sa "man får inte ha pärlor i magen".
Sen la dom sig ner mot min mjuk-liggvänliga mage och sniffade på mig. "du luktar gott!" Jo, man tackar ja.

Sen så satt jag och Lissan kvar där med två syskongrabbar som var sist och bara väntade och väntade. Till slut kliver deras fader in genom dörren och mitt hjärta stannar till en sekund eller två och börjar dreggla lite halvt.
Ja, det var våran snygg-pappa. Om man säger så här, han har ALLT! Han har utseéndet, han har kläderna, han har gången, han har rösten (skånsk dialekt.), han har längden, han är trevlig, han har snygga skor. Ja, allt.
Sen att han är pappa gör ingenting. Det finns inget sexigare än en ansvarsfull karl och extra plus om han har ett barn som bevisar att han är en duglig man..och pappa. Man blir ju helt till sig.
Pojkträsket är bajs. En karl, en redig karl skare va. Det är fina grejer det.

När dom gått kollade både jag och Lissan på varandra och nästan ville lägga oss ner på golvet och dö en smula. Ja, hon tycker nämligen också att han är världens kap. krrrr krrrr säger jag bara!

Sen kom vi in på sex också. Jag hade ingenting jag ville dela med mig om eftersom att det är snustorrt nu för tiden om inte till och med igenbommat. Det kan vara så. Har inte testat som sagt.
Men men meeeeeeeen. Jag var på vuxenmode imorse och kände att nä, nu fan ska jag kolla film.. inte tecknat då alltså. Jag hittade faktiskt en bra film, bra handling som gjorde att det pirra till i brallan om man säger som så.
Precis när filmen nådde sitt slut och tänkte att nu är det väl dags för lite "make som love wid' myself" så öppnades ytterdörren och in traskar lillebror. Mitt hjärta satte sig i halsgropen och jag försökte stänga ner fönstret snabbt som sjutton. Jag hann som tur var. Hade jag varit en man, hade jag setts som en riktigt patetisk nätrunkare.
Tur för mig att jag är tjej och ingen tror ens att tjejer kollar på porr, ha.. in your face you slutty whore.
Nej, förlåt mig. Ajaj. Ingen skada skedd som sagt....
Jag ska bara bli troende sen kan jag söka till kloster på riktigt.



och vad gör man ikväll då? Dricker vin med mig själv. Jag har till och med slängt in en flaska i kylen.

hoho jaja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oroa dig inte. Du är både snygg och rolig - det är klart du kommer hitta nån...
/han som hamnade här av en slump

2008-03-21 @ 16:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0