oh

Placebo - running up that hill.mp3

you and me wont be unhappy.


Jag skulle behöva sova känner jag. Jag känner mig sjukt sliten och slut.
I både hjärnan och kroppen. 
Jag skulle vilja lägga mig i ett solarium eftersom det är den närmsta värmen jag kan fixa fram just nu.
Jag hade ju dock inte bangat på en tripp till Maldiverna och stanna där ett bra tag. Dock inte ensam..
Ensam är inte min grej. Eller jag skulle till och med nöja mig med att kanske dra till Kreta.
Samma sol. Dock inte samma stränder.
Nu vill jag åka.

Jag satt och försökte komma på vad jag hade drömt inatt, men jag kan verkligen inte komma på det.
Jag kan inte minnas en endaste dröm den senaste veckan. Och då är jag den som ALLTID drömmer.
är nämligen specialare på att drömma detaljerade verlighetsdrömmar som gör en helt sinnesförvirrad när man väl vaknar sen och undrar om man är dum i huvudet.

Ja, jo juste. Jag kom att tänka på en sak igår när jag satt och garvade röven av mig till Fredrik & Pilip i 100 Höjdare! Just när jag kollar på Fredrik då slår det upp en liten glödlampa över skallen på mig och jag inser att jag VET vem Fredriks look-a-like är. På RIKTIGT!
Mitt ena dagisbarns pappa. Och jag ljuger inte. Jag sa till och med till praktikanterna att spana in honom när han kom traskandes och till och med dom blev helt till sig, haha. Maria förstod också vad jag menade.
Dom ser exakt likadana ut. Dom går likadant. Dom rör sig likadant. Dom är lika spralliga. Lika smala. Och har likadan frisyr och likadana glasögon och dom pratar EXAKT likadant. Ja, men ni förstår vad jag menar.
Det är hans bortglömde bror. Jag skulle vilja be om att få filma honom så ni får se vad jag menar.
Men det kan ju verka lite sjukt. Eller??!

Fredrik Wikingsson är förresten så ful att han nästan blir snygg. Och jag har inte ens slagit i huvudet idag!

                             image52




                                                                     image53


Och Lissan om du tänker efter så vet du också EXAKT vem pappan är som jag menar!!!

Kommentarer
Postat av: lissan

jahadå...jag vet precis vem du menar...hahahaha...på pricken ju :-)

2008-03-18 @ 21:25:26
URL: http://lissans.blogg.se
Postat av: Anonym

Hahaha, han är SÅ sjukt lik honom!! =D

2008-03-18 @ 21:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0