plastic operation

Jag har halkat efter igen, då jag inte längre orkar sitta vid datorn. Tough shit va? 
Men lite har jag hunnit med iallafall. Jag har hunnit med att sola mig ett antal gånger. 
Jag är fortfarande svennevit. Lite rödblommiga kinder kanske. 
Jag har fixat mitt hår, det är nu kortare så ni vet. Men inte för kort. Jag har inte det modet, tyvärr. Sen så älskar jag långt hår. Men mitt hår är risbuske. Så det var skönt med lite förändring. Men snart blir det sommarslingor i! hahahah. 

Fick mig lite saker inhandlat igår också 
*Nya jeans
*Två par skor, ett par vita tygskor och ett par fina svarta pumps med träklack. Som jag är kär i! 
*Ett par solglasögon som jag också dör för. 
*En ny bh och 3 par trosor.. (as usual.) 
Jag glömmer alltid bort vad jag köper för något, och jag har redan gjort det. Det är inte ens intressant, bara för mig. 
Och jag hittade ingen väska jag ville ha igår heller så det var ju lite pain. Jag vill ha en svart, ge mig. 

Åkte in till stan med Heidi igår och skulle möta upp Piia. Vi satte oss på donken på söder för att invänta henne. Sen kom Sophia (zozo.) förbi också. Sen gick vi iallafall till Kelly's och satte oss där och tog oss en varisin öl. 
Jag var lite nojig. Men efter många om och men så slank den ner. och jag klarade mig helskinnad.. och det var SÅ gott! Men nu blir det inget förns jag fyller år. Förresten, vi ses på G då! 

Frida: kommer man in där då? 
Jag: ja, det är klart. Vadårå?
Frida: aha vad bra.. även om man inte är gay? 
HAHA. råååligt. Gayradar igen alltså. 

Men sen hoppas jag på att få åka hem till E och mysa mig lite.. lääääänge länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0