skräpmat i magen, vår allas egen soptunna med återvinning

Varför var det typ jätteskönt att jobba idag? Även fast jag började tidigt och mådde som jag mådde pga "första mensen efter pillrerna" som gör mig helt mör och om inte annat helt öm. Och då speciellt mellan benen. Det här är ju helt sjukt. Allt trycker på neråt. Och allt jag förklarade för Lissan svarade hon bara med: "som att föda barn.. men lägg på smärtan med 10". Frågan är då, kommer jag att överleva en förlossning?
Jag menar det här är ju pain. Det gör ont från magen, ner till min allra heligaste hallongrotta och vidare till röven.
Det är inte lätt att vara kvinna ibland. Men jag tycker nästan det är okej för mig att tycka synd om mig själv två dagar i månaden då jag verkligen har som ondast. Och nu har jag varit mensfri sen i dec. Det vill säga; jag är ovan!
Som sagt är jag ganska smärttålig annars. Men nu vettefan..
Be a man and swallow it, intalar jag mig själv. 

Pussen jag fick idag av T var ju ganska unfresh. Han var nyäten och hade sylt runt munnen.
- T, tvätta munnen
- buhuuu.. men ja vi' ha biiiiien
- men hämta bilen då?
- uuuuhuuuu (all incl; den fyrkantiga gråtmunnen.)
(Han har alltid en eller två bilar med sig när han får blöjan bytt som han absolut INTE har bajsat i eller ska tvätta munnen.)
Sen när vi skrubbat grabbens mun så säger han "puss nu?" Du är ju för söt din gofis!


Jag åt förövrigt den vidrigaste hamburgaren på länge idag.
Att man sköljer ner maten med dryck tyder bara på att man inte är ett dugg intresserad av smaken på maten egentligen. Men måste man ta i? Fylld med salsa, gucca, lök, nån jävla hula-hula krydda, någon sjukt stark idiotisk krydda PÅ brödet. Sen att köttet var helt förjävligt saltat gjorde inte s(m)aken bättre om man säger så.
Ingen hit direkt. Då hade jag kunnat åka och sola med Heidi istället.

Lite stående solning hade ju inte varit fel i power of tower eller var det tower of power? Jag är inte så insatt..        
 Jag menar, hallå.. snygga vita ränder man har av profilsidan av kroppen. Inte direkt va.


"fatta..fett läskigt... tänk så kommer det en man som går ut på vägen när vi kör här.... med fiskedräkt!"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0