snoooooooooooooooooooooooooooooze.

Idag hade jag en REJÄL sovmorgon. Det här är skönaste natten på riktigt riktigt länge.
Jag har till och med vaknat nu utan väckarklockan. Sovmorgon till 12.30, snacka om lyx man kan få ibland!

Har sovit på mage hela natten och trodde att jag skulle vara sepe-öm i naveln idag bara för det. Been there before liksom. Men nee, den känns exakt likadant som igår, ingenting. Det är cool.
Jag är nog mer smärttålig än vad jag tror! Tatuera är ju nästan som orgasm så jag menar, hey.
Jag är inte kinky, inte alls. Nål som penetrerar huden, oh sweet!

Mitt hår står åt alla håll och kanter. Jag luktar nysoven och säkert lite svett. Jag känner nästan det under armarna men jag har verkligen ingen lust att lukta där just nu. Jag är inte som Heidi a.k.a svettlöken.
Sen så äter jag för mycket fibrer igen. Det här är galet alltså. Fin men vidrig.

Och igår var jag tvungen att ta ett allvarligt snack med min pappa och fråga vilken ålder man bajsar som mest.
Alltså när man är liten. Jag menar, jag skrattade åt, Amanda, Cribbe, Carro, Sandra, Jenny och ja, alla som jobbar med gamlingar och byter blöjor. Men jag byter ju statistiskt mer blöjor än vad dom gör.
Men på småttingar och det är väl tur det iallafall. Då fick jag fram lite fakta att "när barn börjar äta riktigt mat så bajsar dom mer, och det luktar SKIT" -  Pappa Janne.
Jag fick förklaring tillslut. Inte så konstigt att jag är världsmästare på att byta blöjor just nu.
Men sen kommer han där igen Pappa Jan och ska vara bäst med allting och påstår att HAN skulle vara världsmästare på att byta blöjor. Han satt också och predika om att man absolut inte skulle tvätta dom så so ofta när dom bajsat med tvättlappar. Det är därför dom blir röda. Nu kom det igen
"när ni var sno drog vi bara av blöjan på er och ställde i badkaret och lät er lufttorka, ingen av er hade någonsin en sån röd stjärt"
- men vi har ju inte tid att duscha varje unge som har bajsat
- man får ta sig tid!
Och han har ju nästan rätt. Vad är det som säger att vi inte kan tvätta dom istället? Det är ju faktiskt praktiskt.

Vad intressant. Vad ska jag ha på mig idag då?! Det är sol ute nu, men inom några timmar blir det snöstorm igen. Lugn bara lugn.

Jag börjar bli rädd. Små kroppsdelar utav min kropp börjar domna bort.
Jag skojar inte. När jag sov hos Nadja så försvannm stortån heeeela tiden och hon sa om den blir blå måste jag amputera den. Jag blev skiträdd och kunde inte sova.
Nu håller lillfingret på att domna bort hela tiden. VARFÖR VARFÖR JAAAAAAAAAAAAAAAAAAG!? uuhhääähää.

NU är det iallafall långhelg, hur skönt som helst. Jag ska bara sova! Ni andra kan ju försupa er som vanligt.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du ska med ut på lördag och öl skall missbrukas.

2008-03-20 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0