HELT UTRULIGT!

Idag har jag fått min dos sol kan jag tala om och fyfan vad underbart det är! Det här vädret är helt jävla underbart.
YES! Ibland kan man ju skatta sig lycklig att man jobbar på förskola på sommaren.

Gick hem och vände och tog bussen till Märsta för att möta upp Michaela. Det var ju trevligt, förutom stunden då jag fick vänta på henne. Kom en jättekonstig - UNDERLIG man emot mig. Jag klev undan och blängde på honom (bakom mina solglasögon) och han gick ju bara närmare och betedde sig underligt. Jaiks, lägg av. Såna människor skrämmer mig.
Sen kom äntligen Michaela och vi traskade vidare. Jag fick en present, en liten tablettask med EN hallonbåt i. Den var lika stor som en myra. Schyssta kompisen liksom! Sen gick vi till Brunos och solade. HAHA.. asså love Kreta.
Sen kom jag på att, hm.. ja kanske inte bästa alternativet att sola efter att ha varit ute i solen hela dagen.
MEN.. jag går inte naken på jobbet, så jag måste ju jämna ut om man säger som så.

Sen tog vi oss en promenix till Campino. Jag köpte mig en reeeeeksallad och kände att det var slöseri på pengar.
urgh. Där satt vi iallafall. Helt plötsligt säger Mickis "Hallå, kommer det är Malin och Uffe".
Efter mer än ett år är det första gången jag ser hennes pojkvän. Grattis, det var på tiden!

Sen skulle vi traska vidare till bussen iallafall när vi ser tre eller fyra kanske det var.. turkburkar som står och langar bakom en conteiner.. såg så ut iallafall. Dom ropar på oss och vi traskar vidare.
"eeey.. svennetjejer.. eeey.. kolla asså.. eey asså." Skulle jag vänt mig om och sagt "hej turk!" hade jag nog fått mig en näve. Eller?

nåväl.. nu är jag hemma och tar det lugnt.

Fick precis ett samtal från min tjej och hon berättadr lite saker om en viss person som jag listade ut från första gången jag såg den personen. Jag är sån sjukt bra människokännare. Kräks på dig.

puss hej

Kommentarer
Postat av: Glory

Viker mej av garv!!!

Du skriver så sjukt bra å på ett sätt som ger en klockrena bilder till orden, rema rama dokusen ;-)

HAHAHAHA....!!!!

2008-05-09 @ 22:37:16
URL: http://glorycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0