Inte ett ord.

Idag kom Nadja förbi mig, det var mysigt med sällskap måste jag tala om. Det är alltid intressanta saker vi kommer in på. Att träffa Nadja är som terapi för mig, varje gång. Då jag inte träffar henne allt för ofta nu för tiden är det lättare för mig att berätta saker för henne som hon inte har en aning om. Hon läser inte ens min blogg, whatta!?!?

Jag berättade iallafall för henne att jag har blivit deprimerad av att bo här, jag står inte ut. Jag kan inte längre, jag orkar inte. Jag känner mig inte hemma och jag trivs verkligen inte. Jag försöker, men det går verkligen inte.
Frågan är hur jag ska gå till väga att flytta. Jag blir ju som ett barn igen och liksom vill ha hjälp av mamma och pappa, hjälp? Men pappa tycker det verkar som en dålig idé att flyga ur boet. Iallafall om jag vill flytta ensam. Han kan ha rätt.
Jag måste skaffa mig ett fast jobb nu. Sen kan jag ta mitt pickelipack. Men jag vill nu, nu nu n uuu nuuuuu NU.
Jag vill allting Nu om folk inte har märkt det redan. Allt ska gå snabbt. Jag har inget tålamod.

Jag har glömt att läsa mitt horoskop idag. Måste göra det nu.

Förresten, ska jag behöva vänta länge till eller? Det kryper i hela min kropp. Jag vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är nästan bäst!

2008-05-28 @ 22:17:07
Postat av: j.

bara nästan? ;-)

2008-05-30 @ 21:04:58
Postat av: Anonym

okej, bäst (:

2008-06-01 @ 16:58:09
Postat av: j.

who are you? :)

2008-06-04 @ 02:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0