Jag är inte en dålig människa för att jag säger fel och tänker fel ibland

För en gångs skull så var det riktigt mysigt att åka kommunalt. Det är säkert bara för att jag aldrig gör det nu för tiden, knappt. Kom hem till Anne vid 1830 igår iallafall, vi käkade tacos lyssnade på hög musik, drack öl och sminkade oss.
Ni vet så där som tjejer gör. Typ. Sen tog vi oss till bussen, mitt ansikte brann av alkoholen och Annes med.
Vi drog oss till Nivå, aaaaaaaaaaaaaaah.. det var så länge sen jag var där så jag ville nästan gråta.
Jag blev full, jag blev sådär nivåaktigt full som jag alltid blir. Känner mig nykter, ställer mig upp och allt snurrar runt runt.

Är det inte gubbar som är intresserade av mig så är det småbarn. Jag vet, jag är inte 40 år. Men allt som är yngre än mig är småbarn. Eller tillochmed lika gamla i vissa sammanhang. Iallafall så var det en jättesöt MEN jätteung kille som stod vid baren som ropade till mig "asså om jag inte var upptagen hade jag haffat dig" jaha, det hade du? okej, skål då!
Sen började orden komma ut fel ur min mun. Det gick förbi en neger med backslick mitt i allt så säger jag bara till Anne "men du, titta där.. en neger med BLACKslick.. backslick.. menade jag". Sen är det nästa tjej som troligtvist var afroamerikan eller nåt, hon kollar sig i spegeln och säger "asså jag har typ värsta afrohåret".
Jag och Anne är helt tysta tills våra blickar möts och jag lägger mig nästan under bordet för att dölja mitt skratt. Att jag skrattar åt sånt här, gör det mig till en dålig människa? I hope not, det är ju askul. Undrar hur många som skrattar åt mig och hur många gånger om dagen.

Efter nivå så var vi lite lost och tänkte.. jaha, vad gör vi nu då? Anne ville visa mig Tegel så jag blev dit-tvingad.. nejdå. Men det var ju kul, förutom att man kände noll personer. Det var som att gå till Kc förutom att på kc känner man alla. och alla är jättefula på kc, det var dom dock inte på Tegel. Iallafall efteråt så blev jag uppraggad av en gammal man "KUNGEN" som skrämde livet ur mig och jag ville därifrån så fort som möjligt. Sen kommer två andra vanliga killar, vanliga men fulla som står och pratar med oss. Vi kommer in på hårfärger helt plötsligt så säger jag någonting.. "blont.. haha bla bla" och han kollar på mig och börjar skratta "HAHA du är inte äkta blond, du är råtta som mig" haha. Han kan sin grej!
Sen började jag och Anne att traska iallafall, vi fick skjuts av två.. turkisar tror jag. Dom ville att vi skulle med på "efterfest" det ville inte jag. Anne sa inte emot tills jag sa att jag ville hem för att spy så sitter hon bredvid "ah, hon vill nog spy..tror jag". Sen gick vi hem, åt kall tacos och jag la mig i gästrummet. Mina tår är fucked up, kunde inte ens ha dom under täcket. Iallafall jag somnade, hade inte fått ett ENDA sms eller ett ENDA samtal under hela kvällen.
Vem gick du hem med egentligen? Neeeheeerå. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0