NOSTALGIFYLLAN

fuller





Stressade som en gris igår för att hinna med allt jag skulle hnna med innan jag skulle bege mig till lokalen för att bli aprak och fira min tjej! Det gick tillslut och jag kom dit.

Kan ju börja med att tacka Sandra för bästa kvällen på länge. All nostalgi som bildades i lokalen när alla blev jättefulla och vi hamnade tillbaka till tiden då vi var 14-15-16. Samma människor, samma ställe. Det enda är att vi verkligen får dricka alkohol nu. Inget mer "Mamma, vi ska på tjejmiddag!". Men istället söp huvudet i småbitar hemma hos Erika i mjukisabyxor, eller i skogen eller vart vi nu var. Jag var den enda som aldrig blev påkommen. Förutom när jag blev hämtade från den där 18årsfesten som jag fortfarande skäms över då jag var 15, jättefull och min pappa knackar mig på ryggen ber mig hämta min saker så skjutsar han hem mig till mamma. Men ingen av dom var arga på mig.
Jo, för att jag hade ljugit. Men iallafall, det hände inte igen efter det. Eller?

Nåväl. Folk börjar bli fulla. Jag blir jättefull, kanske.. troligen.. förmodligen fullast av alla i hela lokalen.
Jag ska gå ut på en rökpaus, jag druttar i busken med nyllet före och alla mina SÅKALLADE vänner skrattar och tar kort på mig. Jag skämdes och ville upp men var helt förlamad "DET ÄR INTE KUL, HJÄLP MIG!" dom fortsatte att skratta åt mig där jag låg. När jag väl ställer mig upp halkar jag med skorna så jag sätter mig på rumpan på asfalten och börjar skratta själv för att jag skäms. Jag har ingen kontroll på kroppen. Mickis ska hjälpa mig upp och hon puttar ner mig igen. Ziad kommer fram till mig "Jossan hur full är du egentligen.. helt sjukt!" Han var inte den enda.
Gick in i köket för att fylla på juice i glaset när Tobbe kollar på mig och skakar på huvudet "vilken jävla svamp du är" sen skrattade han åt mig. Sen gick jag till dansgolvet med dansande steg och grabbade tag i Kari, Sandras pappa och tog mig en svängom på dansgolvet med honom. När jag väl tackade för dansen kom en annan låt som var lite mer bootyshakin i och jag och Ica-Erika (hennes nya smeknamn) började shaka loss. När jag väl böjer mig bakåt så långt som det går och Pontus "Peak Performance" modellen står och tappar hakan och "asså shiiiit".
I know, I'm grym! Det känns dock i hela kroppen att jag ansträngt mig lite väl mycket, haha.

Jag går ut igen och går förbi den där jävla busken och Mickis kommer ut i samma stund och puttar in mig i den IGEN. Fick sår lite här och där, blod rann och fick pinnar upp lite här och där. Jag flög upp som Ferdinand när han satte sig på "humlan". Jag ville gråta, det gjorde ont på riktigt. Min cigg gick sönder i fallet också, så jag sket it. Mickis fick nog lite dåligt samvete för att jag började blöda så hon gick med mig in till toaletten och torkade mina sår. Tack, din dumma!

När jag kommer in är Carro på hångelhumör. Jag tar tag i hennes ansikte och säger "jag ska visa dig hur det ska gå till" men hon kan inte, hon bara skrattar. "men hahha.. hehehe jag kan inte hahaha hångla med tjejer.. hhahah" Skärpning.
Hon tar med mig till köket "okej, comen on.. let's make out.. show me! kom igen då Josse" Jag kan inte annat än skratta och hångla upp kvinnan. Carro går ut överlycklig "JAG HAR HÅNGLAT MED EN TJEJ!".
Ja, det var min första gång också.. lovar. eeeheh

Dansen fortsatte iallafall tills 4 då jag och Ica-Erika tog vårat pickopack och gick med lååångsamma steg framåt. Stannade upp och skulle ta kort. Blev kaos, hon fotade mitt såriga ben. Men råkade filma. Efter 2 minuters promenad ringer det på min telefon "Dolt nummer". Jag skiner upp som en sol och svarar; Heeeeeej!
Jag måste lära mig att framföra mina ord på ett bättre sätt än "vet du, jag dör för dig".

Nåja, sen gick jag och Erika hem till henne och la oss i sängen. Jag rullade runt ungefär femtioelva gånger eftersom jag inte visste hur jag skulle ligga. Jag vaknade på morgonen av att hon går upp och tar med sig sitt täcke och kudde till ett annat rum. Åfan, jag snarkar nog! Japp, det gjorde jag. Kände det i näsan när jag vaknade.

Nu sitter jag hemma och ska packa ihop lite saker och bege mig till Täby för att käka tacos med Anne sen drar vi ut, yey!
Jag vet, är inte så gammal som jag verkar.

Benny Benassi - No matter what you do

puss och kram vi ses på stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0