svettigt!

Skönt att jag lät mig vakna av mig själv idag. Så sjuuuuuuuuukt skönt. Eller okej, vaknade utav ett sms men det är ungefär samma sak. Solen lyste in på mig och jag var helt genomsvettig. Hade en katt i ansiktet också.
Satte mig upp i sängen, klia mig i skallen lite och helt plötsligt stannade jag upp "hm, undrar om jag ska göra något drastiskt och klippa mig?" Jag vet, jag vet. Men det är så här jag fungerar. Jag tröttnar ALLTID på ALLTING.
Sen så ser jag människor med jättesnygga bruna hårfärger också och bara ÖNSKAR att jag var lika snygg i brunt hår som jag är i blont. Som jag själv tycker alltså. Ni förstår inte kanske, men jag är så här.. alltid.

Det känns i hela min kropp att jag har levt loppan i helgen och kom på mig själv att jag inte varit så här toppad sen jag var 16-17. Jag har varit precis likadan. Om man bortser att jag inte hånglar med varje snygg människa jag ser.
Där har jag tonat ner väldigt, VÄLDIGT mycket. Även om jag kan, så gör jag det inte.

Jag har träningsvärk överallt. That's kind of nice!

Nu ska jag titta på Victoria's secret och drömma mig bort!
Hm, man kanske skulle beställa lite saker när man ändå håller på..

OH LA LA LAAA LOA AAA!

Kommentarer
Postat av: amanda

du kan ju inte klippa av barret fattar du väl! :D

2008-05-26 @ 20:21:34
URL: http://aliqua.blogg.se/
Postat av: j.

hahaha nää.. jag ska inte... än :p

2008-05-26 @ 22:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0