Vad hände liksom?

Igår vaknade jag och mådde jätteilla. Jättejätteilla. Gick upp och skulle ta bussen till jobbet. Skulle jobba på Hällsbo förskola. Kommer dit och vill spy på en gång. Det går en timme, det går två. Barnen jag ska ha har inte ens kommit än, blir lite frustrerad. Den som har gjort det tidigare - hållt sig från att spy alltså! Vet att det inte är så jävla roligt.
Sen kom dom och jag försökte få tag på någon som kunde byta med mig, gick ju bra. Inte. Sen kom iallafall chefen och tog över. Fick skjuts hem, gick och la mig. Vaknade efter 2h, kutade på toaletten och spydde.
Jag haren fobi och det är att spy. Jag gråter varje gång. Förstår mig int på människor som spyr när dom är bakis varje gång. Skulle jag spy varje gång efter att jag dricker alkohol skulle jag aldrog mer dricka igen.

Iallafall så gick jag och la mig igen. Helt svettig och grann. Fick feber. 40 graders feber, bara sådär. Kul!
Sen sov jag iallafall. Ett antal jävla timmar ska jag tala om. Helt lame var jag, kunde inte röra mig.

Nu så här dagen efter så mår jag väl lie bättre. Snart 2 dygn utan käk. Hm en smörgås kanske... vågar man?

Kommentarer
Postat av: Glory

Uj uj uj....lilla raringen!

Håller me dej om att spy, det är INTE roligt å dessutom inte att hålla på den...men förstår dej när de inte é läge lixom. Har själv kräkfobier om att jag ska kvävas å det är ingen lek!

Många krya-på-dej-kramar i hopp om att ses på måndag, ok?!

Trevlig helg.....sug å svälj! haha

2008-05-16 @ 15:30:02
URL: http://glorycat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0