tantjävel

(läs nerifrån och uppåt. kärringen är 50 år gammal. vad snackar hon om)


Hej igen.
Ja, självklart önskar jag alla allt gott!
Jag uttalar mig om, och önskar kommunikation med alla.
Att jag anser Dig vara det jag har skrivit hindrar inte att jag önskar Dig en bättre tillvaro.
D

josefinefin skrev:
----------------------------
Vet inte riktigt vad det är egentligen du vill ha svar på.
Du verkar vilja lägga orden "i munnen" på mig.
Att du påstar att jag är flathora anser jag verkligen inte vara passande.

Förstår inte riktigt dina meningar. Dubbelmoral?
Jag är en flathora men du önskar mig allt gott?

Donnaunica skrev:
----------------------------
Hej.
Tack för Dina svar.
"Rapp i käften" ?

Efter att ha läst Din sida, är det inte märkligt!

Är verkligen mer än förvånad!
Men önskar allt gott!
D

josefinefin skrev:
----------------------------
Oj oj... rapp i käften :)

Donnaunica skrev:
----------------------------
Oj då.... "spenderar flaskan med mina kvinnor"..... Aj aj! Hade inte noterat detta, men då förstår jag!
Inte lätt att vara en flatahora? Hur KAN man över huvud taget vilja SKYLTA med detta???? Ofattbart!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag tror hennes poäng verkar vara att hon ser dig som en flathora.



Har hon frågat dig om sexuella tjänster varpå du avvisat denna dam, eller har hon genomgått en könsoperation eller nyss slutat suga i sig alkohol innan klockan 12 på vardagar?



Hennes beteende enligt min erfarenhet tyder på något av dessa alternativ. Är hon singel?



Vi ska tycka synd om såna människor kära du. Jag rekomenderar en flaska badsalt.

2008-11-07 @ 23:35:08
Postat av: Tutten

Stefus - Det tror jag med. Men hon kommer inte med så bra argument den damen. Tror att hon genomgått en könsbyte svar: ja.



Ful var hon också. Hon vill bara se ut som mig. Det är det som är hela poängen. Hon önskar att hon såg ut som mig. Avundsjuka, hon är grön i ansiktet.



Jag rekomenderar en flaska läkarsprit. Som jag delar med mina kvinnir. Som jag betalar för

2008-11-07 @ 23:44:43
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Stefan

Jafan, vill hon vara som dig så är hon garanterat bortom all mänsklig hjälp.. :D



Jag menar.. vill du ens vara som dig? <3

2008-11-07 @ 23:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0