"The Fighters"

Nu har jag fått ändrat mitt jobb-schema. Kommer hädan efter att jobba mån-tors, 13-21 (som vanligt) men istället för att förlora hela helgen på att jobba söndag ska jag nu jobba fredagar 9-17 istället. Mycket skönare, MYCKET SKÖNARE!
Sen så kommer man mycket "närmare" gänget och det känns faktiskt bättre.

Och igår fick vi allihopa lära känna varanda ännu mer då vi åkte och bowlade. Det var riktigt roligt även fast jag är så jävla dålig. Bröt tre naglar mitt i allting också eftersom att kloten måste väga 100kg (i mina ögon).
I början gick det hur jävla dåligt som helst. Men faktiskt så satte jag två strike på slutet och kände mig lagom nöjd i mina asheta bowlingskor som dessutom hade världens rosetter sen så var mina jeans uppvikta. D tyckte att jag såg förjävlig ut så han var tvungen att supa ner sig själv och mig för att kunna titta på mina skor. Det lyckades!

Innan vi ens hann komma till O'learys för att äta så var jag apkalas! Kändes lagom putt att försöka sitta och äta fin mat när man är onykter. Jag fick inte i mig maten. Hur jävla god den än var. Sen började magen bubbla.
Efter ett tag började människor försvinna, till slut var vi ju några stycken kvar iallafall. Trevligt, trevligt.. micket trevligt!
Sen skulle vi helt plötsligt dra. Jaha, hem tänkte jag. Heidi ringde, jag fick ändrade planer. Hon var min hootchiemamma och drog med mig på någon klubb jag aldrig varit på inne i gallerian. Vilket var roligt!
Även om jag hamnade i tjaffs med en liten Thai som trodde att jag och Heidi var thaihatare bara för att jag sa: "vi är nog dom ändå från norden som inte varit i thailand" han flippade ut och tog cigaretten av heidi och stampade på den. Jag försökte förklara för honom vad jag menade, vilket inte kan ha varit svårt eftersom han både talade och förstod svenska.
Han viftade bara med armarna och sa på sitt thaiska sätt "do sa inthe soh! do sah inthe soh!" Lilla man, ta det lugnt.
Sen helt plötsligt älskade han oss och skulle dansa med oss. Jag fattade nada-zero.

Träffade partypinglan "Pamela" också. Jag bjuder på en fin bild på oss båda. Hahahaha.




Hett?
hahahah. Ja, min utväxt ser svart ut. Men finns en endaste anledning till det. Jag tackar fotografen för SKUGGORNA.
"jag trodde du skulle bli sur, hihi"

Kommentarer
Postat av: Looli

du e ju bara för skön! Hoppas allt e bra med dig snyggo :)

Puss mariaaa

2008-11-17 @ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0