va? vadå vadå? va?

Nu är det natt IGEN. Ovanligt att jag bloggar nattetid alltid. Kväll kan ni säga, för mig är det natt. Godnatt!

Idag har dagen varit så sjuuuukt seg. Har suttit på noll kronor från 1-18, sen sålde jag på. Mitt mood var inte ok. Hade inte ens en endaste chans att få tag på någon kund heller eftersom att ingen ville svara. Schysst!
Idag fyllde Josef år, min coach. Pappa Josef bjöd på fika till mötet, micket trevligt! Själv ska jag sättas på en strikt diet. Lika som Carro och Jocke går på. Ska få ett schema utav Carro imorgon. Så får väl se om jag kommer kunna hålla mig till det. Kan bli intressant. Jocke sprang förbi oss idag då vi satt och åt lunch "faaan vad gott det luktar".
Jag kommer iofs bli en hemsk och elak människa då jag inte kommer att få äta sånt jag vill. Eller kommer inte ens att få göra det. Jag kommer bli en bitch. Får se hur bra jag säljer med svältande mage. På någon morot om dagen.
Kan vara värt ett försök. Jag tränade ju som sagt riktigt bra och mycket innan jag började jobba här. Jobbar man på mitt jobb så blir man fet till slut. Jag lovar. Alla har lite småhull. Nej, skoja bara. Inte...

Ska skippa allt småätandes av godis var femte minut som det bjuds på.
Och förresten så är det blowling, käk på O'learys nästa fredag. WOHO! Ska bara panta burkar så jag har råd att dricka alkohol också eftersom att vi inte vann någon dricka. Hugga hugga. Får småsupa INNAN bowlingen helt enkelt.

Har åter igen. idag sett ett nytt lammkött. Jag förmodar att han är det då han pratade om någon naturkunskapsläxa.
Och överallt ser jag pluttigull par som pussar på varandra och ler hela tiden. Har ibland lust att fråga om jag får vara med. Bara för sakens skull. Ja, jag är avis. Jag är grön av avund. Lika grön som gurkbajs.

Imorgon ska jag jobba extra. Dvs JOHANNA och OLOF, HEJ... vi ses!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Josefine goes "blowling", stackars käglor.

2008-11-07 @ 00:29:21
Postat av: Anonym

hahahaha

2008-11-07 @ 01:35:52
Postat av: johannaaaaa

yeyyyy, äntligen nämnd i bloggen! :D

2008-11-07 @ 18:24:40
Postat av: Tutten

anonym, sluta anonyma dig!

neeej BOWLING... inte blowing.. alltid.

2008-11-07 @ 19:18:17
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Tutten

Johanna - hahaha, varje dag.. alltid ska jag nämna dig!

2008-11-07 @ 19:18:51
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Josefine, det är inte snällt att suga av försvarslösa ting. och att kalla mig anonym är elakt. jag är rent av sårad över att du inte rent instinktivt vet vem jag är. ... sköka. :(

2008-11-07 @ 19:45:52
Postat av: Tutten

????????????????????? hjilp?

2008-11-07 @ 20:08:24
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja alltså.. Legendariska trosfläckar med spenatbölder är vad som väntas en lemur som din högra armhåla. Bered dig för jehovas distinkta vittnen ty dom är ganska ostiga i sitt sätt att stilla smeka ekorrsnabeln.



Domedagen är nära då storhandade mörka leende presidenter befläckar amerikas heligaste dromedarer!



.. hurra!

2008-11-07 @ 23:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0