Visste la det!

Idag har jag jobbat extra. Det gick ju lite si så där va. hahah. Nåja, jag var där och gjorde mitt bästa med mina haös/öron/tand/mensproblem. Applåder till mig, tack jag vet tack tack.

Efter jobbet var det iallafall skynda skynda hem för att titta på finalen av Ensam Mamma Söker. Jag fick rätt på alla kill-valen.

Nina valde Micke.
Johanna valde Alex.
Anette valde Rickard.
Jag hade rätt på allting!

Började böla som en jävla kärring när Anette och Rickard blev DOM.. även fast det var så äckligt töntigt så jag ville kräkas så sprutade tårarna. Lyckliga jävlar. Vad gulligt, puttinuttigt. Men så spyfärdig jag blev!
- jag ääälskar dig!
- åååh jag älskar dig med..
- åååh du förstår inte hur mycket jag älskar dig
- ååååh jag dig!

Sen så hånglade dom gärnet.

Sen var det iofs ganska roligt när dom var och tittade på sitt hus, när dom klev in i sovrummet så säger R till A.
- hoppas det är ljudisolerat.. du låter ju som en labrador!
Sen fick jag konstiga bilder i huvudet.


Nu är det snart dags att sova.

"Jasså, du ska inte ställa dig och steka morötter inte?"

Kommentarer
Postat av: Liiiiisa

Haha! du är underbar snygging!!! <3

2008-11-25 @ 17:39:28
URL: http://liiiiisas.blogg.se/
Postat av: anna

Alltså, jag vill bara säga att jag tycker att du ser ful ut på dina kort. Är det verkligen du? Du borde tänka på din look.

2008-11-25 @ 18:12:38
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: josefine

okej... ANNA... vad bra att du länkar till min blogg. :)

2008-11-28 @ 19:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0