YOUNGSTER!

Igår pratade jag med lammköttet. Han sa till och med: "vi ses!" sen så ger han mig blickar. Ganska gulligt.

Men efter min dröm idag vettefan. Jag drömde att jag befann mig på landet, vårat landställe dvs. Min moster var där. Hon fick barn. Ungen såg precis ut som mig när jag var liten. Men sen helt plötsligt var det min lillebror som hade fått barn så det var hans unge. Jag blev jätte sotis, eftersom att... han ska fan inte ha barn före mig. Jag började gråta som den tönt jag faktiskt är. "Varför får han och inte jag", typ det stuket.

Sen iallafall kommer det värsta. Någons lillebror. Någon kille som är 3 år yngre än mig. Blir jättekär i mig. Hans mamma tvingar honom på mig. Bjuda mig på middag, bjuda mig på dricka (som JAG måste köpa ut). Klockan är 7 på morgonen och systemet öppnar 11. Jag måste alltså hänga med parveln så länge. Han är som ett plåster jag vill bara skrika rakt ut. Jättejobbig, lite för mycket ADHD över honom. På riktigt alltså!

Sen får jag ryck. Åker hem och skyller på magsjuka. Loggar in på msn, har tydligen honom där då heter han på msn "sitt namn + Josefine = äkta kärlek... saknar."  Vi hade alltså träffats EN endast jävla gång. Jag fick ryck igen.

När jag vaknade hade jag lite ångest. Usch och fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0