gokväll!

Jag är heeeelt förstörd. Men det är SÅ värt det! Jag var som sagt på födelsedagspartaj igår. Jag hade med mig en vinflarra som tydligen hade gått ut. Fick väldigt ont i magen. Sen fick jag dricka massa öl resten av kvällen. Vilket inte gjorde någonting. Jag tog personligt rekord i "vattenfall". Jag sköjlde ner min strupe med en hel fet flaska med Mariestads. Jag vart helt förbryllad själv. Dom omkring också. Mest Kim tror jag. Han satt mest: "du är galen, du är galen!" Jag vet. Men jag slog som sagt personligt rekord. Fick lite kramp i blåsan dock.

Alla började bli lite glada i hatten till slut. Vi spelade spel, "helt hysteriskt!" hette det. Mer orkar jag inte gå in på efter satt få ha FÖRSÖKT läsa spelreglerna ungefär 5 gånger för alla, men ingen förstod ingenting.
Det var ganska kul. Typ.

Sen gick vi allihopa ut. Ut på gården för att leka. Jag och Kim sprang först till linbanan och körde en dubbelt upp. Jätte-romantiskt. Lovar. Sen tog jag och Nadja igen gammal tid med linbanan sen vi var små. Det var gött!
Sen la jag mig på en gunga. Otroligt nog fick jag faktiskt plats. UNBILIVÄBÖLL!

Sen ville Nadja och Marcus knulla i köket. Så vi andra fick dra vidare. Hem till Liza begav vi oss. Kim kom med nyheten (för oss alla) att vi väntar tvillingar. Vi kör tydligen två omgångar om dagen bara för att det ska fungera.
Jag såg ut som en smurf som vanligt i min mösse. En söt smurf. Söt tjej. Ni vet... Hörde det...ryktes vägar.. bredvid mig.

Sen hem till Liza. Vi intog soffan, efter en öl till slogs musiken på och jag, Liza och Kim intog golvet för att svänga våra lurviga. Jag och Liza var otroligt sexiga i mjukisar. Jag hade Lizas på mig som var ungefär 10 storlekar försmå. Måste varit riktigt hett. Hade kunnat dansa naken. Men vadfan. Sen kom jag på nu att jag måste banta mina armar.

Sen fick jag dansa tryckare till ett antal låtar. Ganska mysigt. Sjöngs lite duetter också. Väldigt fint må jag säga!
Sen var det dags att sova. Jag fick inta en mittenplats som vanligt. Hade Kim på ena sidan och Liza på andra.
Daniel och Berra-Bajs (Bella) låg ute i soffan och gjorde något jag inte hörde. Jag hade annat att tänka på.
Typ Liza bredvid mig som låg och pratade i luften om hur hon skulle amputera sina ben och armar. Jag vände på mig och kramades lite istället.
- jag har inte rakat benen bara så du vet..
- haha, vad söt du är!


Bra tajming.

Idag har jag jobbat. Har varit som en zoombie. Jag skulle inte blivit full igår. Och jag skulle absolut sova hemma. Gjorde jag något av det? Eh, nej. Men kul som fan hade jag. Det var lätt värt det.
Det roligaste av allt egentligen var att min danspartner var mitt gamla gymnasie-span. Det talade jag om för honom också. Men jag var så himla ful i gymnasiet så han kom ändå inte ihåg mig, hahah.

Nu håller jag på att somna.

Film kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0