Läjjdis and gäntlämän

Förlåt, jag är inte död. Men jag var varnade om dålig uppdatering. Sorri sorri! Men ja. Jag lever. Och allt går superduper. Som sagt så har jag, Josefine varit bästa säljaren i mitt team den här veckan. Och bättre ska jag bli! Ok. Hihi!

Jag vet inte vad jag ska skriva förutom att min hals är förstörd. Jag röker som att jag går i 9:an igen. Jag dricker alldeles för mycket te. Jag kommer hem om kvällarna, tvättar av mig sminket och somnar. Nöjd då alltså, men förjävligt trött.

Det här är ganska kul eftersom att jag inte kunnat eller ORKAT suttit vid datorn, rättare sagt. Så tror folk att jag är död. Det bevisar bara att jag satt alldeles för mycket vid datorn när jag levde tänkte jag skriva. Men ni vet. Var "arbetssökande".
Andra dagen fick jag ett sms "hallå... lever du eller?" och igår fick jag tre stycken sms "vartfan har du tagit vägen?". Jag ber återigen om ursäkt. Men det är så här. Jag jobbar mig uppåt. Jag ska bli rik och framgånsrik på köpet!
Jag är på god väg. Alla älskar mig redan! "När du stiger innanför dörren blir det en helt annan stämning här, ditt leende verkligen smittar av sig!" Förstår ni att jag hellre går dit än sitter framför datorn och väntar på något som aldrig kommer?

Men kära vänner och o-vänner! Jag är ledig fre-lör då lovar jag att skicka ut massor med mer information, ok? Hihi!

Nu måste jag klä på mig och borsta håret och så där för att åka till jobbet and make som caaaaaaaaaaaaaaaash-flow!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Jag förstår...jag förstår... JAG FÖRSTÅR!!

Men det gör ju inte saken lättare...saknar dig ju

puss

2008-10-02 @ 18:47:56
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: J

PETTER? Haha



Grymt att det går bra för dig, ajm impresst!

2008-10-02 @ 19:11:13
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0