Like A virgin!

Fyra månader. Vilket betyder att om jag skulle hoppa två månader till så är det alltså ett halvår. Vilket egentligen inte kan vara hälsosamt för mig själv. Fast å andra sidan så har jag klarat det galant. Jag trodde att jag skulle få spasmer och kanske ringa första bästa som jag vet absolut inte skulle tacka nej. Men jag gör det inte. Jag har starkare karktär än så. Nu för tiden. Och det roligaste är att det är alla andra som blir så chockade inte jag själv.
"Vadå.. har du inte... på 4 månder?" Nej, det har jag inte. Inte på "riktigt".

Nu kanske ni sitter och tycker Synd om mig. Det är inte ett dugg synd om mig. Jag kan väl fixa lite när jag vill, om jag vill.
Bara det att just nu har jag inget sugande behov av det. Ibland är det bra att jag äger en telefon. I andra syftens skull.
Igår låg jag och pratade telefon precis innan jag skulle sova. Jag fick ett SMS mitt i samtalet - "Du har telefonsex!"
Den skyldige som skrev det, kan stiga fram själv. Å andra sidan så hade jag inte telefonsex.
Igår var jag för full, för trött för avdommad i hela kroppen för att ens tänka tanken på det. Sex alltså.
Ok, jag försökte lite. Men det gick inte. Ingen ork = ingen lust.

Det enda jag "väntar" på är att träffa någon man attraheras av på så många andra plan. En människa som man skulle kunna låsa in sig med i ett år bara för att ligga. Riktigt mycket.

Jag vill ha någon som nästan kan ge mig orgasm vid en kyss, beröring. Det vore något det. 
Är trött på halvdant. Halvdant och lite "låt gå". No more låt-gå-kille.  


Nu ska jag dammsuga. Sen blir det ingen uppesittarnatt ikväll inte. Upp och jobba imorgon. Tjäna slantar.
Det kan jag och jag är bra på det också.

*pill i rumpan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0