Måndag igen då

Och jag har kanske världens vidrigaste fotlukt idag måste jag erkänna! Fyfan i helvete vad det stinker. Död man typ.

Har inte så mycket nytt att lägga till förutom att jag hade en dejt över telefon idag igen på jobbet. Han ville inte lägga på för att jag var så trevlig. Men sen kan inte jag sitta i telefon i 20 minuter med någon för att han låter snygg och trevlig. Tyvärr så får jag inte ta hans nummer heller. Vågar inte fråga högt heller. Får jag väl galningarna på mig. Hohi!

Ska bjuda på en fin bild iallafall. Fick en pepplapp av min kollega Nikki idag. han är snäll. Och skrev för snabbt, och stavade fel. Så det var kul det med. En riktig blatte (han säger det själv).




På min dator på jobbet!

Kommentarer
Postat av: J

Gört =) Vad är temat? Jag ska faktiskt börja på min såfort jag får tid, handlingen är klar och allt =) Sen ska jag bli rich mofo och alla kommer läsa min blogg och inse att jag faktiskt inte hade nån talang trots den okej boken...

2008-10-06 @ 23:41:09
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0