No life, no life!

Berättade jag om den där kinesen/japanen alt. asiaten av något slag som satt mittemot mig på pendeln och grävde ihjäl sig i näsan? Alltså han kollade på mig samtidigt och var inte ett dugg blyg med sitt grävande.
Jag ville kräkas och be honom behärska sig och sköta sådan när ingen ser på. Eller åtminstonde i smyg. Fyfan. Äckel!

Sen kan jag meddela att jag snart ska ha mens. Jag känner det på mig. Mina bröst gör förjävligt ont. Jag kommer bli ryggliggandes inatt. Vilket jag inte ser fram emot. Gillar inte att sova på rygg. Damnit! Sen ser jag ut som en svullen gris. Extra svullen. Med "mensfinnar" på hakan som egentligen är obefintliga. Men JAG ser dom. Och det stör mig.
Känner mig ful. Eller iallafall vääääldigt oattraktiv.


Sen får jag ganska gulliga sms nu för tiden.

Vad vill ni mer veta nu då?

Jo, ja juste. På fredag är det personalfest. Sing Star och Nintendo Wii ska spelas. Jag ska äta en pizzaslize. Dricka massvis med vin och öl. Bli full. Sjunga. Sen somna på kontoret. Vilken plan va?

Kommentarer
Postat av: J

Alla planer är bra planer.. Mange Schmidt?

2008-10-09 @ 19:35:11
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0