Visdomstand

Nu börjas det igen. Nu ska tandjäveln envisas om att FÖRSÖKa komma upp igen fast den vet att den inte kan. Den gör bara försök för att jag ska ha så fruktansvärt ont. Och inte bara i tandköttet, utan i halsen och huvudet också.
Jag känner hur den pressar upp ur tandköttet men och jag känner toppen av tanden men sen vill det sig inge mer.
Är ganska tight i munnen med. Tänderna alltså..

Så nu tycker jag synd om mig själv som har ont i halsen med. Stackars mig! Buhuuu..
Nu ska jag nog göra korvstrogannoff. Fast med makaroner. (kan inte äta det till ris.)

/husmor

Kommentarer
Postat av: belle

denna gång är de JAG som tar hand om DIG <3

2008-10-11 @ 16:46:17
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0