Another Level - Freak me baby

Den är ju ganska liggbar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

eh... suck... mm'kaaaay.



inte alla som sover med varje ben fastbundet vid varsin ände av sängen. ganska LITEN risk att något kryper in i dig medans du sover. förutsatt att du inte har en pojkvän som gillar sovsex.



Ja, tyvärr, för inte fan kommer apoteket att skicka hem det till dig.

2008-09-10 @ 12:21:48
URL: http://terpsichore.blogg.se/
Postat av: Anonym

Cause tonight baby, i wanna get freaky with you! Hahahaha, jag har den på mp3n, hur stora är oddsen?



Förresten, käka bakpulver mot halsbrännan, eller jaaa...kanske inte käka utan snarare blanda med lite vatten. Så brukar min mormor göra, sen tar hon en snaps efterår å skriker "Se upp där nere".



Bli inte brunett! Tänk på ditt stackars hår och din stackars Sophia, blondiner i mitt hjärta <3



OCH sist men inte minst, ge mig fler bilder, PÅ DIG! (inte på nåt tragiskt skrev)

2008-09-11 @ 02:58:09
Postat av: Tutten

Sophia - haha, du är underbar! Jag har den på telefonen med. ;) Oddsen är inte så stora.

Men du vet..



hm, men nu är halsbrännan över så jag är över det nu! WOHOOOO



Ne, blir brunett när håret är längre.. Dvs LÅNGT!

Då är det finast :)



Det kommer en vacker dag, en vacker dag!

Du kan få skicka bilder till mig. I like!

2008-09-11 @ 08:56:46
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0