Bakis-söndag

Lördagskvällen började hemma hos Lena (min faster) med hennes svärmor och Lenas vän Anneli. 
Jag klippte Lena. Vi lagade mat och drack vin och drinkar. Sen tog vi en taxi in till stan och stupade in på Cafét.
Efter en 45 min hade jag redan fått 2 frierier. Vi tog oss ett, två varv sen dansade vi lite.
Gick ut för att möta Majken som inte ens kom in så vi bestämde oss för att dra vidare.

Vi hamnade på något Iceställe. Där skylten var "stureplanskliniken" och min faster trodde att klubben hette så.
Väldigt roligt måste jag säga! Kön in bestod av en uppförsbacke. Det var ostadigt av inte bara en utan två anledningar.
Vi kom in, hängde av oss och beställde mer dricka. Sen dansade vi vidare. Sen blev jag så sjukt röksugen och var TVUNGEN att köpa ciggaretter. Men det är ju bra att man tar ut lösa pengar ibland också.
Och det är ju bra när ett PRINCEpaket kostar 60 riksdaler, man smäller ju av.
Vad hade jag löst då? Jo, 55 kr. Så jag var en desperat kvinna och frågade en liten kille vid baren
- eh, har du en femma på dig?
Han ler upp och sen förstår han vad jag. - Ursäkta en femma?
Jag gick därifrån som en hund med svansen mellan benen.
Jag tittade åt sidan där grabbade en blond kille tag i mig och påstod att vi älskade varandra.
Jajo visst sa jag och gick vidare in mot toan där två blondiner stod. Tjejer.

Jag och Majken fick hålla dom sällskap på toaletten och damerna skrapade ihop en femma till mig. Så jävla bussigt!

I samma stund när jag tänker på mondoremixen av Outfield - your love och kommer på att jag aldrig hört den på krogen så hör jag att den spelas från dansgolvet. Jag grabbar tag i Majk och kutar dit. "FINLAND MICKIS, FINLAND ÅÅÅHH!"
Sandra och Ida saknades.

Jag bokar soffan hemma hos Majken och Rajjrajj. Vi tar våra saker och beger oss mot donken. Vilket vi inte skulle ha gjort. Eller jo, träffade en jättegullig (snygg) kille där som kramades med mig och sa att det såg ut som att jag fyllde år för att jag var så himla söt. Han var en vädur... med horn. En kvart-över-tre kärlek som slutade ganska snabbt.
Han sa till sina kompisar att jag fyllde år så dom började gratta mig.
- hur mycket fyller du?
- 15
Tystnad.
Sen börjar dom skratta. jag med.

Jag och Majk pinar i oss maten. Jag åt tre pommes och tryckte i mig QPbuirgaren som gav mig kväljningar.
Ska inte äta sån skit. Blir ju bara sjuk!

Promenad "hem" till Riddargatan, inta soffläge och somna.

Rajjrajj, han hade vaknat av att jag snarkade så jävla mycket. Hahahaha!
Sen hamnade vi en diskussion om varför vi hade ätit på donken och att han hatar det.
Och så frågade han om Mickis hade rökt för att hon luktade rök. Hon har aldrig rökt.
Så jag sa ju att det var jag faktiskt.
- det är inge bra
- nä, men röker ju bara då jag dricker
- spelar väl ingen roll

Sen förklarade jag att det är därför jag snarkar. Blandar jag alkohol och cigg så blir det ett jävla dundrande i mina andningshål.
- det är därför jag bara röker när jag dricker ;)

Sen frågade han mig om jag hade skaffat kille nu.
- nej, får ingen..
- skärp dig.. varför?
- jag röker ;)
- va?
-... snarkar? men jag skoja.
- jaha, haha


Sen slog det mig. Får aldrig mer ta ett bloss igen ibörjan då jag träffar min blivande. Han kommer bli rädd för mina ljud.

Åkte hem. I Sollentuna stiger det på två tjejer. Ser lite sådär.. ni vet. Mongo ut. Men ändå, dom är säkert jättesnälla.
Den ena tjejen tittar på mig med jättenervös blick. Sen börjar hon gråta!!!!!!!
Jag tittar ut genom fönstret. Vad gjorde jag!?!

Sen säger hon till sin kompis "jag kände mig ganska söt när vi gick ut, när jag såg henne känner jag mig jätteful!"
Är jag inte värd att leva nu när jag fick en tjej att må så dåligt? Herremingud!

Nu sitter jag iallafall här med min fruktsallad igen och ett glas med sodastreamat vatten i. Vinglas. Tjusigt!

Fan vad jag vill pussas. Abstinens!!



Kommentarer
Postat av: Sophia

Kom hit å pussas med mig då, jag har också abs!!!!

Och.....det gör iiinget om du snarkar, jag snarkar också...massor. Mitt ex fick ta sleepingpix för att han inte kunde sova. Moa ha ha. PÖÖÖSS

2008-09-15 @ 04:34:30
Postat av: Tutten

Hur, var, när!?!? :)

Du vet att jag är på!



hahahaha.. mja.. mitt ex snarkade han med så det spelade ingen roll.



alltså... du måste ha fejjan eller någto?

can't take this!

2008-09-15 @ 12:17:30
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Sophia

hahahaha

"du måste ha fejjan eller någto"????

2008-09-16 @ 01:21:02
Postat av: Tutten

men ge mig din msn nu, jag avlider kvinna!!!

2008-09-17 @ 13:08:48
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0