Brist på annat. Dra fram luren..

1. Ta fram din mobil. 
2. Bläddra igenom din inkorg. 
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et. 
4. Gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig? - Give it to me baby, aha aha!

Vad säger du alltid till din bästa kompis? - Nej vi frågade om han ville ha en dejt o det var solklart

Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss? - Jag väntar på att fröken skall komma ut på internet

Vilket sms blev du mest berörd av? - Det vet du att jag är, alltid!

Vad säger din mamma innan du går och lägger dig? - Saknar dig med din korv!

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor? - Lust att sällskapa i veckan?

Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom? - Haha, skulle bara kolla om du brydde dig.. finns ingen sambo

Vad vill du höra mest av allt? - Du är dödligt söt

Vad skulle du säga om du fick MVG i allt? - Fy fan vad het!

Din romantiska replik? - Fan vad grym du är i mina drömmar. Du var med inatt.

Vad skulle du säga om du blev bestulen? - Haha, den ska upp på bloggen!


Kommentarer
Postat av: belle

mitt sms i sluuuutet :D

2008-09-25 @ 04:24:46
URL: http://bellso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0