Dagens:

Jag klev ju faktiskt upp hyffsat tidigt idag. Jag har tänkt att jag ska ändra mitt levnadsätt lite så här innan jag får mig ett seriöst jobb, igen. Ja, jag vet. Man vänjer sig gå upp tidigt även fast man kan och vill sova bort hela dagen.
Jag börjar klättra på väggarna här hemma, jag har börjat städa hela tiden.

Jag sätter mig och dricker te och planerar min framtid. Nu ska jag klä på mig ordentliga kläder till höstrusket och spatsera till jobbet. Ursäkta, f.d jobbet. Jag ska kramas. ÅHHHH så jag ska kramas!

Sen ska jag slå en pling till fröken S och kolla vad hennes "mys-planer" var.

20.00 ska jag iväg till gymmet och pumpa pumpa pumpa med min PT!


Now I don't mind lettin' my guard down. My heart is yours now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0