Dambesök och vaniljmunkar

Mina fröknar Sandra och Jenny kom på besök idag. Det var som alltid ett äventyr och kramp i skrattgroparna.
Först så höll dom mig sällis nere i tvättstugan sen tog vi oss en prommis haha till pizzerian och skulle köpa mat.
Jag fick ta en kebabSALLAD eftersom att Sandra fick all ris dom ägde. Snåla jävlar!

Vi diskuterade släkt och nasister. Typ under hela måltiden.

Sen hem till mig och bänkade oss i sofforna för snuskprat. Vi behövde ventilera oss tror jag.
Jenny delade med sig av sina lustar hon fått och var tvungen att besöka internet för lite nakentajm.
Men eftersom att hon är sambo och amatör hade hon gjort sitt bästa iallafall och försökt GOOGLAT fram gratis porr.

"det kom ju upp skiiitmånga sidor.. sen när jag klickar in så är det ju fan bara bilder, jag ba hallå vart är filmerna?"

Jag tipsade henne om två sidor där det finns massvis med filmer, massvis med snusk och helt gratis. Lovely huh?
Jag lovade att SMSa över dom sidorna sen. Men hon är lite orolig att sambon ska se vad hon är inne på för sidor så jag var tvungen att lära henne hur man raderar historik också.

Sen var det som vanligt dags för Sandra att kolla igenom min telefon "eh, don't" Som att hon lyssna för fem öre.
Hon och Jenny har krypit upp i ett litet hörn och sitter och kollar igenom alla mina bilder.
Båda kollar på mig - "Men Josse.. är det här ALLA bilder?? vi trodde det skulle finnas mer snusk!"

Jag förstår inte alls vad dom pratar om och sitter och blir generad mest. Och varför vet jag fan inte.

Sen kollar Jenny på mig med världens leende. "Men helt seriöst, oftast när man träffar dig så skriker det SEX om dig!"
- VAAAA!!!!? hahaha
Sandra kollar på mig och skrattar och håller med Jenny. Jag förstår inte vad ni menar fortfarande.
Jag försökte ju förklara att jag inte går naken och skriker om fitta och kuk direkt.
"Nej, men du utstrålar sex på något sätt.." Den har jag ju aldrig hört, aldrig.

Sen slängde vi i oss en varsin vaniljmunk och kom in på klitorisar, fingrar och orgasmer.
Jag och Jenny höll med om att ens egna fingrar oftast inte behöver vara med. Typ... aldrig helst. Sandra satt mest och stirrade i taket. Och la in ibland "Jag vill ha en dildo"... "Jag har iallafall tappat bort min NATURfärgade dildo".

"Hur har två tjejer sex egentligen? Säger man typ 'om du gör så här först, så gör jag så på dig sen.. eller?"
Hahahaha.. jag älskar Jenny.

Nu har dom åkt. Jag är ensam igen. Jag har inte tränat på 3 dagar. Jag har ångest. Känner mig fet.
Har typ fått herpes-finnar i ansiktet känns det som. Det är inte herpes. Sånt är ju äckligt!

Åh, loooonely... Im sooo looonely.

Jag vet.- Ska pumpa musik i mina lurar och sätta mig på motionscykeln. Bra deal Josicozi!

Kommentarer
Postat av: Fredde

Nästa gång ni tre ses så SKA JAG VARA MED!!!

2008-09-11 @ 19:57:07
URL: http://farsan666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0