Freeedaaaag hela dagen!

Hemkommen och på alldeles strålande humör idag vill jag tala om. Min dag på jobbet gick alldeles strålande! Sålde bäst i mitt team. Jag fick många "GRYMT JOSEFINE!" och klappar på ryggen idag.

Var med på mina första möten idag. Blev medbjuden på min första afterwork. Som jag dessvärre avstod. Alla var ju sjukt uppklädda idag och jag såg ju ut som ja.. som en vanlig tjaj!

Jag har fan aldrig varit så jävla tävlingsinriktad som jag är just nu. Det var en sån sjukt skön känsla att se på tavlan att jag låg bäst till hela tiden. I mitt team alltså. Det var en så här "YES!!!" upplevelse. Hela dagen. Ahh, så nice.

Iallafall nu är jag hemma. Sjukt hungrig och sjukt duschnödig. Behöver duscha.. omedelbart vill jag tala om.

Skön dag idag. Blev nyss erbjuden ett ligg också! Hahahaha.

Kommentarer
Postat av: www.axxo.se

Du har slutat där inom femtio dagar. It came to me in a dream.

2008-09-26 @ 20:20:27
URL: http://www.axxo.se
Postat av: Mli

Ahh! Du e ju skitduktig =)



Al Bundy ja, jag vet...det ser misstänkt ut. Och jag väntar fortfarande på att savannbyxorna ska komma tillbaka. De är ju så sköna och som gjorda för att dra på sig en svampinfektion :O haha nä fy faaan..Nu ska jag shoppa! Sen ska jag dricka alkoholhaltiga drycker i mängder! Tjo!

2008-09-27 @ 10:30:34
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: J

Grym du är =)

2008-09-27 @ 11:32:17
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Jenny

du är så duktig baby! love you

2008-09-28 @ 19:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0