Godmorgon!

Jag råkade snooza. Jag som skulle lära mig att det inte håller i längden. Det är FARLIGT med snoozning, man somnar om, sen är det KÖRT!

Nåja, nu är jag iallafall uppe och klockan är inte över 12, det är sjukt skönt det med.
Just nu sitter jag och surplar på en varma koppen (svamp) och efter det surplandet ska jag äta en "Linessa, Vital & Active - Müsli-Riegel, Nuss & Mandel" var det någon som förstod någonting? Ne, inte jag heller. Gott är det och helt utan socker!
Till lunch blir det iallafall rester från middagen. Spaghetti och köttfärsås. Inte ett dugg nyttigt!
Kanske köttfärsen... skiter it. Gott som fan är det!

Snälla jag måste bara få höra från någon annan att jag är dum i huvudet som inte tränat på över en vecka. På gymmet alltså. Jag har ju självklart satt mig på cykeln 30 min om dagen (då jag varit hemma) och faktiskt lekt med hantlarna.
Men ändåååå.. jag har lite ångesté. Aja, idag ska jag verkligen dra med mitt faderskap till gymmet. Han får vara hur o-sugen han vill. Han ska med. Jag vill inte träna ensam. Det är förvisso skönt på plats men inte att ta sig till gymmet ensam. På buss. Jag vill åka bil! "Skaffa bil då!" jag ska, någon gång. Efter körkortet så klart.

Ajoste! Idag & imorgon ska jag och Sandra vara "hjälp-ledare" till dom andra SMÅtjejerna som ska hålla i korpen.
Jag orkar verkligen inte egentligen. Men det är som tur var bara idag och imorgon. Men jag orkar inte!

Nu spyr jag på den här varma koppen. Skulle gjort äggröra istället!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Men va faan....gym är för hälsosamma människor som vill leva länge. Gå ut med hunden vettja, eller katten?

Dö ung och bli ett vackert lik.

Jag äter upp min ben& jerrys nu ;)

2008-09-18 @ 22:43:46
Postat av: Tutten

hahah.. meeeen ;)

jag vill hålla mig i trim för dig.. eller du kanske vill att jag ska vara fet!?!

2008-09-19 @ 12:37:10
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Sophia

Njae....fet vettefaan, men lite lagom sådär? Inga jävla magrutor iallafall! Jag ska baka kladdkaka till dig varje dag och göda dig sen när vi gift oss.....MOA ha ha .

2008-09-19 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0