Inatt jag drömde något som jag aaaldrig

drömt förut. Men dra på trissor det jag hade jag visste! Och vad drömde jag då? Jo, att jag var med i One Tree Hill. Som vanligt tänkte jag säga. Men inte det nä. Utan att jag har drömt det en gång förr. Men nu var jag faktiskt mig själv. Och jag var gift med Nathan Scott. En av mina män i serien på riktigt alltså. Basketproffs och sånt där. Lång och sånt där. Snygg och sånt där. Vi var i en idrottshall. Vi hånglade gärnet med varandra. Det blev hett och ännu hetare.
Till slut var vi tvungna att finna en plats för att ja... "dra undan trosan lite". Men vi gick vilse i den brutalt stora idrottshallen. Helt plötsligt kommer mina ärkefiender, Rachel och någon annan ful jävel som försökte med allting för att få min karl. Men det gick sig inte. Jag och Nathan hamnade på en toalett. Jag säger "ååh.. det här är så äckligt" så säger han "när jag är med dig är ingenting äckligt". Ni vet som bara dom kan i One Tree Hill. Jag smällte och vi kom igång igen.
Så fort han liksom, glider in så vaknar jag.

Det var väl då själva faaaaa-aaaan!




han gör sig inte lika bra på bild.. damnit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0