Kör ihjäl mig bara

Först kommer pappa hem FÖRSENT med hamburgare från donken jag skriker på honom "VADFAN.. NU KAN JAG BARA ÄTA HAMBURGAREN OCH INTE POMMISARNA ÅHHHH FETTOOON!!!!!" Slänger i mig hamburgaren, skojar inte.
Verkligen slänger i mig den. Den ville glida upp, jag tvingade den att stanna.

Kommer 9 min försent till min PT som står och vill ge mig en "lavett". Jag skämdes något. Jag avskyr att komma försent.
Jag skyllde på pappa. Sen höll jag på få upp allting ungefär hela cykelturen och hela powerwalken.
Frank sa åt mig att inte köra sönder mig på styrketräningen idag då han ska köra slut på mig imorgon.
Det lät fint det tyckte jag. Får väl se vad jag tycker imorgon.

Sen skulle vi hoppa in i pappas nya arbetsbil. En Passat R36 (jag var tvungen att fråga, jag kan ZERO om bilar.)
Den
var fin som få iallafall. Första bilen jag fått en liten förälskelse i faktiskt.
Men eftersom att jag var kräkfärdig ville jag inte ut på äventyr med bilen.
Fick iallafall testa på några saker:

t.ex tvärbromsning. =nackspärr imorgon. "avfyrning"= raketkänsla..
inga poliser i närheten. Vilket var skönt.

Är det något jag tycker är pinsamt och jätteobehagligt är killar som kär race(!!) Killar som måste bevisa något för att deras bil går fort. Typ jättefula bilar. Nu ville MIN pappa åka och hämta Gunnar (med bil) för att rejsa.
Jag ger honom mordblicken i backspegeln.

- vad är det med dig då?
- vi ska FAN inte rejsa!
- varför?
- nej
- varför?
- jag kräks!!! sen så är det pinsamt!!!
- ähhh det är jag som bestämmer
- DU skjutsar hem MIG NU!!
- jag bestämmer
- ÅHHHH (som en trotsig 14åring)

Jag fick min vilja igenom, jag fick komma hem. Helskinnad!

Fan vad jag luktar äckel..
Dusch nu!


Kommentarer
Postat av: J

Okejdå, inte för att den var särskilt bra, mest för att jag är så jäla snäll å trött..



Haha du har det fan bra du, jag käkar mackor till middag, tränar med två polare på ett svettigt gorillagym, och går överallt jag ska =)

2008-09-01 @ 22:41:08
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0