Och förresten

Så blev det drama nere i tvättsugan igår. Det var länge sen jag fick vara med om lite drama eftersom att jag inte hänger med i gayvärlden så väldans mycket längre. Vilket är jävligt synd, men vad gör man. Blir smiskad av någon man inte ens träffat, över telefon. Jaja, det får duga så länge.

Back to the tvätt. Jag var klar med all min tvätt, jag stod och var seriös och vek min tvätt för att inte verka lat och efterbliven.
Det kommer in en kvinna 40+ som ska ha maskingruppen bakom mig. Hon möter min blick så att hon kan prata med mig. "Jaha, kul att jag har tid nu och att maskinerna fortfarande är på" och jag svarar som en efterbliven "jaha är dom fortfarande på, konstigt..hehe"  som att jag inte visste att dom var på när jag steg in i tvättstugan.

Sen kommer hon. Hon den dära kvinnan som jag tror ha någon slags riktig efterblivning. Hennes barn är det iallafall. Och hon ser efterbliven ut och därför fortsätter mina fördomar kring det.
Hon försöker skämta bort varför maskinerna fortfarande är på. Kvinna nummer 1 som är skitjurig kollar på mig och har tagit armarna i kors. Ni vet väl vad det betyder?

Sen kommer kvinna nummer 3 som ska ha maskinerna efter mig. Jag tänkte att jag inte orkade med någon drama för min egen skull så jag tillochmed sopade efter mig. Jag har aldrig gjort det. Jag kände alla aggro-vibbar omkring i tvättstugan. Jag ville därifrån och hälla i mig ett glas vin och hoppas att jag varken blir en ful efterblivning som har barn på 8 år som fortfarande cyklar med stödhjul. Eller att jag blir en kärring som lackar på allting.
Jag måste försöka hålla igång i sänghalmen så ofta som möjligt med min blivande så jag aldrig blir så. Aldrig!

När jag väl ska gå därifrån så hör jag efter mig "och hon kunde inte ens torka efter sig" .. där har jag hunnit lämna tvättstugan och jag kommer aldrig få veta om dom snackade skit om den storbystade tjejen med tvätt i IKEA-papperskassarna.

Det är jag, tjejen med tvätt i papperskassar då jag inte ORKAR bära tvättkorgen helt ensam.
En ytterligare sak som gör mig så beroende av en stark människa. Helst ashet...

Kommentarer
Postat av: J

Men du måste ju fan stå upp för dig själv.. Senast jag skulle tvätta så kom jag in i tvättstugan 10 sek efter en annan kille (vi har ingen tidsbokning, retard jag vet), han kollade på mig och frågade om jag skulle tvätta.

- Japp det är min tur nu.

- ... Okej...

Sen försvann han. Mohahaha

2008-09-12 @ 19:33:38
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0