Och juste

Innan jag glömmer så ska jag tala om hur min natt var:

Jag somnar jätteirriterad. Jag var jätteorolig och nervös. Jag trodde att jag skulle försova mig. Jag vaknade upp en gång i timmen. Jag drömde en skum dröm om att jag bodde i skogen. I en koja. Fast det fanns inga tak. ASkul!
Sen efter 4 någongång så somnar jag om igen och drömmer om dagen, idag.
Jag drömmer om hur jag tar fel buss överallt. Om hur tåget börjar åka baklänges. Om hur allting bara fuckar upp min dag totalt och sen när jag väl är på jobbet 3h senare så ber dom mig dra åt helvete.
Skönt va? Jag ville gråta jag. Jag vaknade 06.50. Klockan skulle ringa 07.05. Så kan det gå!

Jag har till och med TVÅ väckarklockor nu. Skönt du!

Kommentarer
Postat av: J

Göört =)Jag köper säkert, så delar vi provissen ;)



Aha du menar somna halv tre, gå upp halv sju för en föreläsning man lika gärna kunde ha skippat och sen inte kunna sova på hela dan? Okej,.,

2008-09-25 @ 20:18:54
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0