Redig kvinna reder sig själv..

Eller något sådant. Nu vill jag bara tala om för er att min superupptadering kommer att upphöra. Mitt schema ser ut så här för den som bryr sig: Mån-Tors 12.50-21, jag är alltså hemma 22.45 = stupar i sängen direkt. Dvs INGEN blogg-update! Sen är jag ledig fre-lör = för långa inlägg som ni knappast ens kommer att läsa. Söndag, jobb 12-18. Jag kommer alltså missa dom ändå tv-serierna som jag egentligen "följer". Jag kommer hem, kanske orkar sitta vid datorn sen sover jag igen.

Just nu har jag duschat. Är inte van att duscha på morgonen och verkligen inte när det börjar bli kallt. Im Freeezziziin! Frikkin cold in here. Nåväl. Naken är jag. Eller inte, jag har trosor och ett par höga strumpor. Hett va?
Borde klä på mig. Borde äta lite. Borde sminka mig lite. Platta håret SKA jag göra nu för plattången luktar bränt.

Snabb kropps-update: Jag har ägglossning, min kropp och hjärna skriker efter lite (mycket, riktigt mycket) snusk. Vad gör jag åt det? Ingenting. Eller jaaaaaaaaaaaaaag gör väl något åt det men ok.
+ att mina äggstockar krampar.

Vänta.. det är någon kille jag känner som avskyr ordet äggstock?
Mmmm.. äggstock, äggstock, äggstock!

Stock ska' hun ha, rakt opp i äggsvichen!

Kommentarer
Postat av: Mli

Hahahaha, sista meningen är bra, den ska jag köra med hele dan. Ja arbetslivet är inte kul med sina okristliga tider. Man borde jobba 10-16. Det skulle vara perfektomento!



Japp, jag kan sätta båda benen sådär;)Det är rätt så poppis men inte särskilt bekvämt....:P

2008-09-29 @ 09:36:53
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Moahaha, ja btw, kom hit o festa så ska jag se till att du är som en spänstig älgkalv när du åker härifrån!

2008-09-29 @ 11:29:11
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0