Tredje inlägget inom en timme

MEN.. jag lyckas ju alltid hamna med skummisar så fort jag sätter mig på ett tåg. Först så hamnade jag framför en tant imorse som verkligen kollade på mig jättemycket. När jag ryckte på ögonbrynen för att liksom "vad är det?" så bytte hon plats. Jag tror till och med att tanten bytte vagn. Ursäkta mig då. Vilken slyna jag är! (ouppfostrad tjej, typ)

På vägen hem så sitter en kille och kollar mig djupt i ögonen från T-centralen till Upplands väsby. Eller iallafall varje gång jag råkade kolla åt hans håll. Han var en sån som hade stuprörsjeans och jättesnygga sneakers. Men ändå var så himla konstig. Mimade till sin musik gjorde han med.

När han väl stigit av kommer det på ett par. Tjejen är osminkad. Kritvit. Killen är rakad, tatueringar över hela halsen och har rödsprängda ögon. Tjejen blickar mot mig hela tiden. Jag fastnar typ med blicken på henne. Inte för att hon var snygg direkt. Men iallafall. Sen så börjar hon sminka sig. Utan spegel. Hon försöker prata till mig. Jag har öronploppisarna i. Jag tror att hon säger typ "vadfan glor du på vill du ha spö?" men egentligen sa hon "ser mitt smink okej ut? man kan ju inte lita på honom direkt" och pekar på sin kille.. eller bror. Eller sexpartner. Bara!

Undrar vad folk tror om mig.

"Hon tror säkert att hon är något bara för att hon har stora tuttar. Sen så är hon säkert jävligt elak. Mm, det syns på hennes blick"

... har hört den förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0