USCH

Idag är en sån där dag då jag blir irriterad på minsta lilla. Kanske PMS, kanske inte.  :)
Men en sak är säker. Just idag är jag stark, just idag AVSKYR jag män som är i förhållande. Män som tror att jag skulle passa bra som en "diskret" träff. Jag blir så trött. Varför just jag? Ser jag ut att vara dum i huvudet kanske?

Satt nyss inne på ansiktsboken och kollade runt. Hittade bilder på en man som sa sig vara JÄTTEINTRESSERAD med mer med mera. Så när jag kollar vidare på bilderna är det bilder på honom och hans "fina" tjej.
Jaha, tänker jag. Kanske hänt nyligen. Nej, dom var ett par då vi pratade ihjäl oss med varandra.
Jaha, ok. Tänker jag igen. Är man så kär vaqrför slösa en sekund på mig? Jag har lust att kräkas just nu.
Varför alltid jag? Ska man behöva göra ett partner-test på alla människor man träffar för att inte RÅKA stöta ihop med någon som faktiskt är "lycklig" i ett "lyckligt" förhållande? Jag menar, hur lycklig är man när man söker sig till andra människor som ska stilla ens behov på både det ena och det andra sättet.

Står det "Tillgänglig för alla" i pannan på mig?
Jag blir yr. Och tänker som vanligt.. varför just jag? Kan någon förklara det för mig? För jag själv förstår inte.

Trött jag blir. Jag blir så trött på människor. På hur människor tänker och handlar.

Tröttare blev jag när jag läste artikeln om att "otrohet kan vara bra för ditt äktenskap".
Ibland vill man bara skjuta människor.



och folk undrar varför man är orolig?


p.s CREDD till alla killar som är jättekära och håller sig till sina frugor.

Kommentarer
Postat av: Lissan

Låt mig gissa...hmm...kan dom va födda mitten av 70-talet kanske ...hahahahahaha

IDIOTER!!!

Ja, jo, jag skrek. Och det står jag för...damn it!



Kyss påre

2008-09-03 @ 18:36:44
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0