Utan min kompanjon.. champ?

Idag börjas det. Nu börjas det på riktigt och jag är inte färdig med någonting.
16.45 (om jag minns rätt) är det första gymnastiklektionen jag ska ha och det blir ENSAM!! Jag vet inte hur jag ska klara detta. Jag är nervös. Hela den här veckan är som ett nervöst sammanbrott för mig.
Idag: två lektioner med korpen (ENSAM!!) första gruppen är det barn på 3-5 år andra gruppen är barn på 6-11 år om jag ens minns det rätt. Alltfå förstår ni? Jag har noll koll. Jag ska dit, jag ska le. Jag ska lära mig namn och LEKA!
Imorgon: ska jag åka till underlivsdoktorn. Lika bra ha sånt gjort när man ändå lever celibat och kanske träffar någon sen.
I övermorgon: anställningsintervju!!!!!! ja, nervös redan nu.. jag ska vara där minst en halvtimme tidigare.
Sedan på obestämd dag ska jag på DEJT. Ja, faktiskt. Helt sjukt!
Men ni får inte veta någonting om någonting ännu *LER*

Jag tror jag fick ett migränanfall nyss eller antagligen inte.. vet inte hur det känns.

Kommentarer
Postat av: Mli

Berätta allt om dejten! Nu på momangen! Jag förgås av tristess här på jobbet och behöver lite snaskig info..Du kan ju berätta om det i ett inlägg hos mig som ingen ändå minns eller kollar och så lovar jag att ta bort det sen. Deal? Eller måste jag vänta som alla andra vanliga dödliga? Då blir jag lessen..=(

2008-09-15 @ 15:12:34
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Okej, jag försökte iaf, men jag nöjer mej med det för stunden. Men lova att dejten fan äger rum snart och inte i april nästa år bara =)

2008-09-15 @ 15:33:14
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Mli

Najs! Berätta mer! Nehe..nä just, jag får vänta. Suck. Jaja, iaf en anledning till att kliva ur sängen på onsdag, det är ju alltid något :D

2008-09-15 @ 18:42:32
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/
Postat av: Sophia

Anställningsintervjuv, great! Vad för någe?

MEN DU; DEN DÄR DEJTEN KAN DU JU FEEEETGLÖMMA: Du är MIN bara MIN <3

2008-09-16 @ 01:28:06
Postat av: Tutten

Sophia - säljare :) det gick bra hoppas jag!

Nej men du bjuder ju aldrig ut mig!!!!! :(((

2008-09-17 @ 12:35:15
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0