Varning!

Förresten så låg jag och läste massvis med tidningar igår innan jag till slut slocknade. Eftersom att det tog mig kanske 5h att verkligen somna efter dom sakernas jag läst om.

För det första: klamydia, klamydia, klamydia. Överallt. För lätt att få. Du behöver inte ens ha vaginalt sex för att få det. Du kan få det oralt och genom petting med, om den andre partern är smittad. Kul. Kvinnor löper störst risk att bli barnslösa. KUL.
Kan inte ALLA bara gå och testa sig på KLAMYDIAMÅNDAGEN nu på måndag så kanske det blir lite bättre i framtiden.
Sen ska jag börja forska i ett vaccin till det som man får när man fyllt 10 år. Asbra va?
Seså, gå och testa er och använd kondom om du inte har fast partner eller litar till 200% på din partner. OK?
Gjorde jag eran lördag liiite jobbigare nu? När ni skulle ut och ligga och grejer! Ligg på.. :D

Jag ska iallafall inte ligga förns jag har en fast partner igen. Sådetså!

För det andra: HUDCANDER, hudcancer, hudcancer. Jag orkar inte. Allting ska alltid stämma in på mig. Och jag har typ femtioelvatusen leverfläckar över min kropp. I alla olika färger. Det är ju härligt. Kul att jag måste ringa och boka tid till en hudläkare nästkommande vecka. Ne, jag är inte bitter.

Börjar jag låta som en hypkondriker?! Nä, bara realist!!!

Nu ska jag duscha som sagt och utnyttja min dusch som sagt. Den ger mig inga sjukdomar. Men kan orsaka torrhet.

Hahahahahahaha.. Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: det är inte alla som förstår ;)

2008-09-13 @ 15:15:56
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: Sophia

Det här är det ENDA som är bra med att leva i celibat..:D

2008-09-13 @ 16:53:21
Postat av: Bea

bra att du tar upp det!

2008-09-14 @ 06:32:02
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Mli

Ja det här va bra Tuttis. Det är synd att inte alla kommuner har det lika enkelt med typ "drop in". Jag vet att här i Falun får man beställa tid under korta telefontider, sen får man vänta i typ 2-3 veckor innan man får komma. Det är helt stört..inte undra på det finns en muterad klamydia som kallas Dala-klamydia och knappt går att bota med penicillin...Suck..

2008-09-14 @ 10:51:53
URL: http://lenaemeliemarie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0