"det är ljust på natten"

Igår ordnade jag ledig ifrån jobbet så jag kunde fira Linis födelsedag ordentligt. Från början.
Stressade ihjäl mig hemma för att åka till Amanda först, sen vidare till Linisen.
Vi kom dit i samma stund hon kom farandes på cykeln. Jag och Amanda drog i oss en varsin big mac. Emma käkade sushi som jag inspekterade ordentligt. Såg förjävligt ut. All sushi jag ser som inte är min egen ser plastig och äcklig ut.
www.stockholmsushi.se är grejen.

Korkade upp vinaren och annat att smutta på. Käkade tårta och sen kom Jennie förbi också.
Sen övergav Emma oss och vi andra drog vidare in till söder för att strutta in på SNAPS.

Väl därinne är det en japan/kines som klistrar sig fast på mig, oss. Jag blir galen. Lina blir galen.
"DET ÄR GRATIS DRICKA I BAREN.. stick!" Men han bara stod kvar som den idiot han var. Jeeesus.
När väl han har gått kommer det en ny filur som pratar göteborska och ser ut som något.. jag vet inte, katten släpat hem.
Jag försöker med att vi alla har barn och inte är intresserade. Han vänder sig mot Jennie "hur många barn har du?" Hon visar upp ett finger. Sen går han därifrån med svansen mellan benen.
Jag går loss på baren, för oss alla. Uh.. Shot hit, drink hit, dit hit dit hit. Sen är allt dimma.
Lina går loss på dansgolvet, vilket vi också gör senare.

Vi hade mycket trevligt!

Jag och Maria har kontakt hela kvällen med samtal och SMS. Men det slutade i totaldiss. Jag vet inte vad som hände där.
hahaha.. hon är söt.

Sen skulle vi käka grekiskt. Lina käkade två sovlakis. Jag och Amanda käkade giros. Stank vitlök om oss. Underbart.
Jag hade helt plötsligt en tröja inlindad på min väska. Vems det är har jag ingen aning om. Det var det ingen som visste. Så jag blev en tröja rikare på kuppen. Helt okej alltså.

In i en taxi hoppade vi. Jennie fixade bra fastpris till oss. Tills Lina försökte förstöra det hahaha..
Hela taxiresan var en resa från helvete. Men roligt. Jag har mycket roliga filmer från igår. Hell yeah..

Vi släpper av Linis först. Dyngrak. Hon hittade hem som tur var.
Sen var det dags för Jennie. Hon tänkte vara snäll och ge honom dricks och släpper en näve med mynt i MYNTFACKET.
Chaffisen får en snetändningen och tänder lampan.
"du, det ligger en mobil där för 7000;- visa lite respekt för fan!" jennie hoppade ut och bad om ursäkt.
I samma stund öppnar han fönstret och kastar ut cashen han fick. Det var helt sick. "Tror hon jag är en tiggare eller!?"
Nej, hon försökte vara lite snäll. idiot.

jag om Amanda kommer hem, slänger oss i 90 sängen och börjar prata snusk. Vi blir helt till oss.
Kul att hon iaf har en karl som älskar henne och skickar snusk-sms. Jag då? Mmm, nä.

Idag vaknade jag full. Svettig och luktade vitlök. Så jävla fresh. Tur att det var Amanda jag sov med och ingen annan.
Drog till väsby och kikade runt. Jag hjälpte henne med att köpa lite överraskningsunderkläder som hon skulle överraska sin karl med när han kom hem idag. Hon köpte ett set som jag själv äger. Haha.

Jag har iaf 15:- på mitt konto. Jag menar... vart är min lön? hahahaha...
Jag avlider... på riktigt. Kunde nästan inte ens köpa nikotin. Jeeeesus.

Nej. tjarå

Kommentarer
Postat av: ungerth

HAHA du är för underbar vet du det ;)? det är därför jag har lagt dig i min topp lista på bokmärken så jag snappt kan klicka mig hit ;)

2009-08-28 @ 18:48:35
URL: http://ungerth.blogg.se/
Postat av: juicy

underbart med trogna läsare ;)

2009-08-28 @ 18:52:00
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: J

En bra kväll helt enkelt.

2009-08-28 @ 20:03:10
URL: http://enentreprenors.blogg.se/
Postat av: juicy

helt rätt!

2009-08-28 @ 22:10:48
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Lajna

HAHA shit vad kul! jag DÖR!

2009-08-28 @ 22:39:49
URL: http://rosenlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0