don't be mean

Såja. Nu ligger jag nedkrupen i sängen efter en jävligt långtråkig dag på jobbet måste jag erkänna.
Bajsväder och allt. Men det kan ju vara skitsamma egentligen.

Åkte hem till M igår och var "barnvakt"... åt honom alltså.
Skulle hålla honom vaken till en lagom bra tid, och sedan få honom att somna en bra tid.
Blir lätt så när man förstör sin dyngsrythm. Och jag klarade uppdraget väldigt bra. Får väl se om han klarar det själv nu bara. Hmmm...
Jag hade inte behövt ställa någon klocka imorse. Vaknade fint iallafall.
Vi käkade sallad, wienerbröd och chips och drack massa med cola. Jäääligt nyttigt. Jäääligt gott.
Kollade på massa gamla Parlamentet-avsnitt gjorde vi också. Och brottades. Och kittlades.
Han är den roligaste människan att kittla. Han får spasmer vilket gör att jag börjar skrattar. han skrattar åt mig för att jag låter som 'Blyger' i Snövit och dom sju små dvärgarna. Blyger med en "hitler-näsa". Gulligt.

Drömde världens sjukaste dröm också. Allting var som en film.
Och ni vet när filmen slutar och eftertexten kommer så spelades Thomas Rusiak ft. Dj. Sleepy - In this cold world upp.
Det var det rnda roliga med min sjuka dröm. I drömmen hade jag sex med en människa jag aldrig i hela mitt liv skulle röra. Usch. Fy. Fan.

Men juste, idag har jag fixat mina ögonbryn med SYTRÅD också för första gången.
OCH.... (jag vet) MUSTACHEN. En som jag inte ens trodde jag ägde. Helvete. Pain in my ass säger jag bara.
Men nu är jag len i ansiktet. Kände mig som en hårig apa iallafall.

Nä, nu ska jag dricka upp min cola zero och invänta paradise hotel.
BARA 3h kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0